Vihamielisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun "asiantuntijat" ja muut valopäät kauhistelevat sitä, että yhteiskunnassa on entistä hyväksytympää olla vihamielinen, ajattelevatko he lainkaan miltä asia vaikuttaa toisesta näkökulmasta? Minusta tämä viha on aina ollut pinnan alla, vasta nyt sorrettu kansa saa äänensä kuuluviin. Minä olen aina ollut täynnä vihaa ja kaunaa. Olen jollain tavalla kiintynyt vihamielisyyteeni ja nautin vihan sanallisesta purkamisesta. Sosiaalinen piirini on täynnä mädättäjiä, joille en voi puhua vihamielisesti, mutta jo pelkkä vihamielinen kirjoittelu helpottaa.

Vihamielisyys kyllä loistaa joka puolella. Huomaa kaikista anonyymeista someista etenkin. Jodelikin on ihan kauheaa luettavaa, kun ymmärtää miten ilkeitä ihmiset pohjimmiltaan on. Kaupunkeihinkaan ei tunnu olevan tervetulleitakaan muut suomalaiset kuin ne jotka siellä on syntyneet ja ikänsä asuneet. Muille toivotellaan tervemenoa takaisin sieltä mistä tuli.

Katkeroituminen on valinta. Voi myös valita toisin. Kirjoitat kiintyneesi vihamielisyyteesi. Moni tosiaan tuntuu pitävän siitä kiinni ja nauttivan negatiivisuudesta. Vähän kuitenkin epäilen, että oikeasti olo olisi parempi ja elämä mukavampaa, jos opettelisi olemaan positiivinen.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Katkeroituminen on valinta. Voi myös valita toisin. Kirjoitat kiintyneesi vihamielisyyteesi. Moni tosiaan tuntuu pitävän siitä kiinni ja nauttivan negatiivisuudesta. Vähän kuitenkin epäilen, että oikeasti olo olisi parempi ja elämä mukavampaa, jos opettelisi olemaan positiivinen.
Näin, kuten sanot. Minä uskon myös, että elämä on älykkäämpää ja kehittyneempää positiivisena ja onnellisena.
Älykkyys kasvaa, kun voi ajatella laajemmin asioita eri kanteilta. Ja jaksaa kehittää itseään.

Jodelia en ole koskaan vilkaissut. Ylälautaa joskus selasin.
Sieltä on harvakseltaan valunut kirjoittajia tälle palstalle.
Vein roskat roskavajaan sillä aikaa, kun inhokkini Riikka Purra lateli älyttömyyksiä Ykkösaamussa. Olen jo oppinut karsimaan elämästäni asioita, jotka saavat verenpaineeni kohoamaan. Kauppareissun jälkeen viipyilin hetken torilla, jossa oli runsaasti erilaista ohjelmaa. Tori menee tilaisuuden jälkeen pitkäksi aikaa remonttiin luin paikallislehdestä. Joku ystävällinen mies ojensi minulle lehtisen, josta taas löydän mukavia menovinkkejä.
Näihin somepalstoihin pitää suhtautua reippaalla huumorilla.
Ostin Ilta-Sanomat, ja luin siitä muutaman jutun. Pidän Merja Kyllösen huumorista. Jos ei usko lääkärin puheita, voi varautua poismenoonsa huonojen ruokatottumustensa takia. Myös somemaailmassa liika roikkuminen lyhentää
elonpäivien lukumäärää. Ei ole järkeä altistaa itseään päihderiippuvaisen, Lepaa huhuilevan töksäytyksille. Itserakkaiden narsistien vuodatuksien lukemiseen ei kannata uhrata sekuntiakaan.
Seuraavaksi katson blogista Boldiksen. Menin oikeaoppisesti illalla aikaisin nukkumaan, ja en siis tiedä joko Willille on valjennut, kuka on mysteerinainen, joka kävi heiluttamassa hänen lakanoita naamari kasvoillaan. Potentiaalisia naisoletettuja on enemmän kuin käsissä ja jaloissa sormia ja varpaita.
Tässäkin tapauksessa on siis hyvä syy pysyä kotona, ettei tarvitse arvailla, kuka oli vieressä missä, milloin ja mitä varten.

Tällä palstalla vaikuttaa nimimerkki, joka poistattaa täysin asiallisia viestejä.
Varautukaa siihen, että tuhlaatte aikaanne turhaan kirjoittamiseen.
Sananvapaus on yhden despootin vallassa tällä palstalla.

Yhteistyössä