Vihaan sanaa massu/masu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaRrAsUkKa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TaRrAsUkKa

Vieras
Puhuuko ihmiset yleensäkin vatsoistaan/mahoistaan tuolla nimityksellä? Jos meet vaikka lääkäriin niin sanotko että mulla on massu kipee? Mutta autas armias kun laitat facebookkin kuvan vauvamahasta niin mitä kommentteja sieltä tulee "ihana massu" "ihana masu" ...yök!

Puhuuko ihmiset yleensäkin vatsoistaan/mahoistaan tuolla nimityksellä? Jos meet vaikka lääkäriin niin sanotko että mulla on massu kipee? Mutta autas armias kun laitat facebookkin kuvan vauvamahasta niin mitä kommentteja sieltä tulee "ihana massu" "ihana masu" ...yök!

Ihan vapaasti vaan. Mä käytän masua, mahaa, massua jne. Huvittavia nää alotukset.

On kyllä ällöttävä sana... etenkin tuo massu. Aikuisen käyttämänä sana kuulosta juuri siltä, että tyypillä on jäänyt henkinen kehitys viisi-vuotiaan tasolle.

Joo, masu tai massu, masuasukista puhumattakaan ei sovi munkaan sanavarastoon.

Mikä tää tarrasukkajuttu on? En ole ennen tätä palstaa törmännyt tuollaiseen käsitteeseen. Mitä se tarkoittaa? En silti tykkää siitäkään, jos sillä ei tarkoiteta juuri sitä mitä se on :ashamed:

Masu/massu
Masuasukki
Mamma
Ovislima

Onhan noita täällä käytettyjä sanoja aika liuta mitkä on noloja ja oksettavia. Tarrasukkia taidetaan toivotella silloin kun raskaus on ihan alussa ja on riski keskenmenosta? Että alkio pysyy mukana? En ole ihan varma, nätti ajatus kyllä sanonnalla mutta on kyllä aika inho myös.

Mullekin toivoteltiin tarrasukkia raskauden alussa. Sanoin sillon jo toivottelijoille, että ostellaan tarrasukat sitten kun on liikkuva pikkuihminen talossa. Jotenkin tuntuu lapselliselta sellainen vaikka hyvää tarkottavatkin.

Mä en vihaa :) Musta aikuinenkin saa "söpöstellä" ja lässytellä. Mitä pahaa siinä on? Jos joku ei tykkää, ei hänen tarvitse tulla keskusteluun mukaan :)

Enemmän mua ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka ovat unohtaneet, kuinka mukavaa on joskus olla lapsekas!

Yhteistyössä