vihaan raskaanaoloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on huono olo ja jatkuvasti nälkä, mutta mitään ei tee mieli syödä, mutta silti syön koko ajan jotain ja maha on ihan pallo ja kipeä. Ja taas sellainen nälkä olo :/

kiitos. hei.

Sama juttu, joulu meni nukkuessa ja syömättä, uusi vuosi jää kanssa lasten osalta heikolle, ei riitä oma jaksaminen kun tekisi vaan mieli nukkua, paikat särkee ja oksettaa. :S

Katsokin sinä edellinen, että sitten kun olet joskus itse raskaana, et SANALLAKAAN valita, kun silloin sentään OLET RASKAANA.

Aloittajalle tsemppiä, mä olen iloinen että mä en ole enää raskaana, mahdollisesti koskaan. :) Kyllä se ohi menee, vaikka onkin ankeaa.

Tuo on se alkuraskauden kamala olotila! Sitä ei ymmärrä muut kuion ne jotka sen on kokenu.
Sympatiat ovat puolellasi. Samallalalilla olen kärsinyt kaikissa neljässä raskaudessa. Sit kun tuohon erehdyt jotain syömään niin se tulee kaaressa ulos, ei kiva.
Toivotaan että olo kohta helpottuu.

Nimim. olo vihdoin hyvä, kun viikkoja nyt 20 ;)

Ei raskaana olo aina kivaa oo. Ei tarvitsekaan olla, vaikka kaikki ei koskaan vauvoja saakaan. Vaikka tulevasta vauvasta onkin onnellinen, niin siitä paskasta olotilasta ja oksentelusta ja muista vaivoista ei tarvitse iloita.

Jaksuja, ap.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Tää on aivan perseestä, ihan karmeeta vaikka viimesiä viedään. Taas sitä miettii, että minkä helvetin takia tähän piti lähteä vaikka tiedän kyllä, et sitten taas helpottaa ja mieli muuttuu ku vauva syntyy..

Yhteistyössä