vihaan perjantaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291834:
Yksin lähteminen on kyllä aika kuivaa...
Muistan,kun ekoja kertoja tossa paikallisessa kävin...Kyl se suretti istua yksin..Olisihan seura mieluisampaa... ( vaikka välillä oma seurakin on aivan riittävää )

Olen itsekkin käyny paikallisessa kerran yksin, päätin, että toista kertaa ei tule oli sen verran kuivaa ja vanhat miehet tuli juttelemaan:D Joo välillä on ihana käydä vaikka lenkillä ihan yksin , mutta muualle ei oikeen nappaa mennä yksikseen olen sen verran seurallinen tapaus . Joo muutto otti kyllä koville , kun piti tavallaan aloittaa alusta kaikki kavereiden etsinnät eikä hyviä ystävi ihan hetkessä saakkaan ..nonniin et sinäkään vissiin hirveän usein lähde minnekkään minkä ikänen lapsi sulla on ?

[QUOTE="miu";24291830]Varmaan pääsisinkin josku, mutta ei musta oo yksin lähtijäksi mielummin olen kotona[/QUOTE]

Eli ei sulla niin kovia menohaluja ollutkaan sitten niin...

[QUOTE="vieras";24291839]Eli ei sulla niin kovia menohaluja ollutkaan sitten niin...[/QUOTE]

Kyllä olisi , jos vain saisin hyvän hoitajan ja mieheni tai ystävän mukaan, mutta yksin en lähtisi

[QUOTE="miu";24291837]Olen itsekkin käyny paikallisessa kerran yksin, päätin, että toista kertaa ei tule oli sen verran kuivaa ja vanhat miehet tuli juttelemaan:D Joo välillä on ihana käydä vaikka lenkillä ihan yksin , mutta muualle ei oikeen nappaa mennä yksikseen olen sen verran seurallinen tapaus . Joo muutto otti kyllä koville , kun piti tavallaan aloittaa alusta kaikki kavereiden etsinnät eikä hyviä ystävi ihan hetkessä saakkaan ..nonniin et sinäkään vissiin hirveän usein lähde minnekkään minkä ikänen lapsi sulla on ?[/QUOTE]

Mulla on kaksi lasta..toinen täyttää tänään kuusi ja toinen on puolitoista vuotias :)

Juu kyllä mullakin muutto otti koville..vaikka onneksi ei ole pitkä matka vanhoja ystäviä katsomaan entiselle asuin paikkakunnalle,mutta ei sitä kovin usein tule lähdettyä..
Sitten,kun vielä tekee töitä,koittaa pitää kotia kunnossa ja lapsilla jonkin sortin rytmiä..niin kyllä siinä jo tekemistä piisaakin :D

Ja kavereiden etsiminen on jotenkin hirmuisen hankalaa..
Itsellä ainakin niin paljon pettymyksiä ihmissuhteissa,ettei edes tavallaan halua tutustua ja taas pettyä...
Hyvät ystävät on kiven alla :D
Mutta mun mielestä on ihana,kun käy vieraita..Tykkään kokkailla ja leipoa ja höösään mieluusti :)

[QUOTE="miu";24291837]Olen itsekkin käyny paikallisessa kerran yksin, päätin, että toista kertaa ei tule oli sen verran kuivaa ja vanhat miehet tuli juttelemaan:D Joo välillä on ihana käydä vaikka lenkillä ihan yksin , mutta muualle ei oikeen nappaa mennä yksikseen olen sen verran seurallinen tapaus . Joo muutto otti kyllä koville , kun piti tavallaan aloittaa alusta kaikki kavereiden etsinnät eikä hyviä ystävi ihan hetkessä saakkaan ..nonniin et sinäkään vissiin hirveän usein lähde minnekkään minkä ikänen lapsi sulla on ?[/QUOTE] täälläkään ei oikeastaan ihmisiä näy puistoissa eikä kerhoissa. Olen ajatellut itsekkin mennä töihin vaan täällä on , niin vähän paikkoja vapaana

[QUOTE="miu";24291844]täälläkään ei oikeastaan ihmisiä näy puistoissa eikä kerhoissa. Olen ajatellut itsekkin mennä töihin vaan täällä on , niin vähän paikkoja vapaana[/QUOTE]

No meillä ei noita kerhojakaan pahemmin ole...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291842:
Mulla on kaksi lasta..toinen täyttää tänään kuusi ja toinen on puolitoista vuotias :)

Juu kyllä mullakin muutto otti koville..vaikka onneksi ei ole pitkä matka vanhoja ystäviä katsomaan entiselle asuin paikkakunnalle,mutta ei sitä kovin usein tule lähdettyä..
Sitten,kun vielä tekee töitä,koittaa pitää kotia kunnossa ja lapsilla jonkin sortin rytmiä..niin kyllä siinä jo tekemistä piisaakin :D

Ja kavereiden etsiminen on jotenkin hirmuisen hankalaa..
Itsellä ainakin niin paljon pettymyksiä ihmissuhteissa,ettei edes tavallaan halua tutustua ja taas pettyä...
Hyvät ystävät on kiven alla :D
Mutta mun mielestä on ihana,kun käy vieraita..Tykkään kokkailla ja leipoa ja höösään mieluusti :)
meinaatteko viettää 6v synttäreitä? Minulla taas on liiankin pitkä matka ei tuu tuota monen tunnin matkaa reissattua kuin hyvin harvoin . mulla on vähän sama homma tuossa kaveri haussa kyllä juttelu seuraa aina saan, mutta siihen se jääkin .. Itekki tykkään . kun käy vieraita vois käydä vaikka useimminki on se, niin mukava .

[QUOTE="miu";24291847]meinaatteko viettää 6v synttäreitä? Minulla taas on liiankin pitkä matka ei tuu tuota monen tunnin matkaa reissattua kuin hyvin harvoin . mulla on vähän sama homma tuossa kaveri haussa kyllä juttelu seuraa aina saan, mutta siihen se jääkin .. Itekki tykkään . kun käy vieraita vois käydä vaikka useimminki on se, niin mukava .[/QUOTE]

Juu lauantaina juhlitaan synttäreitä..siksi mä vielä valvonkin...
siivoiluja ja leipomisia ollut tää päivä ja samaa huomenna tiedossa..

Yhteistyössä