J
J-Lo
Vieras
Olen ollut koko elämäni asiakaspalveluduunissa ja mun pitää sanoa että tänä päivänä olen oppinut vihaamaan ihmisiä! Miten urpoja ja yksinkertasia jengi osaa olla? Joka asiasta soitetaan ekaks asiakaspalveluun, vaikka tieto löytyisi nettisivulta (josta se aspanumero on jouduttu kuitenkin kaivamaan). Yksinkertaisimpiakaan asioita ei ymmärretä vaan asiat pitää vääntää rautalangasta. Miten tää valtio on vielä raiteillaan, ku sellassii urpoja väärällään? Ja etenki suomalaiset, kuinka tympeitä ja ilkeitä! Tuntuu että ainoo tavote on saada se toinen (asiakaspalvelija) huonolle tuulelle ja sen päivä pilalle. Oon huomannu että persettä nuolemalla ihmiset saa palveltua tyytyväisiksi, mut mä en ENÄÄ JAKSA SITÄ! Nyt loppu PERSEENNUOLEMINEN, jätän sen suosiolla muille.
Onneks nyt mammalomalla ja ainakin vuosi kotona. Sen jälkeen en voisi enää kuvitellakaan asiakaspalveluduunia, sillä se saa mut vihaseksi, surulliseksi ja sairaaksi. Joutuu miettimään mitä sitä alkaa sitten tekemään, sillä aspa on se mitä parhaiten osaan, ei vaan enää hermot kestä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Onneks nyt mammalomalla ja ainakin vuosi kotona. Sen jälkeen en voisi enää kuvitellakaan asiakaspalveluduunia, sillä se saa mut vihaseksi, surulliseksi ja sairaaksi. Joutuu miettimään mitä sitä alkaa sitten tekemään, sillä aspa on se mitä parhaiten osaan, ei vaan enää hermot kestä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?