viettävätkö kaikki isänpäivää?

Vietetäänkö kaikissa isällisissä perheissä isänpäivää?Mun mies ei noteeraa millään tavalla äitienpäivää,mä ekana isänpäivänä ostin lahjan ja kortin tuoreelle isälle.En enää viitsi.mies vaan toteaa äitienpäivänä,että ethän sä ole mun äiti.Ehdotin,että otettais tavaksi käydä yhdessä ulkona syömässä ä ja i päivänä,ei kuulemma halua :(
 
cathering
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 00:09 sanni kirjoitti:
Vietetäänkö kaikissa isällisissä perheissä isänpäivää?Mun mies ei noteeraa millään tavalla äitienpäivää,mä ekana isänpäivänä ostin lahjan ja kortin tuoreelle isälle.En enää viitsi.mies vaan toteaa äitienpäivänä,että ethän sä ole mun äiti.Ehdotin,että otettais tavaksi käydä yhdessä ulkona syömässä ä ja i päivänä,ei kuulemma halua :(
Meillä sama juttu. Paitsi tänä isänpäivänä ei mies vaivautunu edes olemaan kotona.
 
Voi miten kurjaa :'(

Ei mullakaan täydellinen mies ole mutta hellii ja lellii kyllä äitienpäivänä ja minä toki sitten muistan isiä oikein urakalla tänään.

Parhaita tietysti lapsosten oma tekoiset lahjat ja aamiainen sänkyyn mutta annetaan me aina toisillemme jotain spesiaalia lahjaksi. Pitäähän sitä kerran vuodessa saada jotain luksusta kiitokseksi hyvästä vanhemmuudesta.

Vanhemmuus on yhteinen asia ja jos ei näe tarpeelliseksi juhlia toisen äitiyttä tai isyyttä niin onpa aika pönttö sitten.
 
Luulenpa,että meilläkin sitten jollakin tapaa vietetään,kun lapset ovat isompia.Tekevät kortit ja lahjat itse.Luulenpa,että omalla kohdallanikin paras lahja on äitienpäivänä lapsen oma tekemä kortti ja itse tehty lahja.Nyt molemmat ovat vielä niin pikkuisia(2v ja 6kk).
 
Asutaan Belgiassa missä ei isänpäivä tänään ole, mutta kuitenkin yllätyslahjoin pojan isää ja kävin aamulla ostamassa leipomosta tuoretta aamupalaa ja sen sellasta...

Kansainvälinen perhe on kiva kun saa juhlia enempi :)
 

Yhteistyössä