Viettääkö aikuiset nimppareita?

Mä en ole ikinä viettäny nimipäivääni, mutta toi miehen suku! Kaikenmaailman kissanristiäisiä pitää viettää, mutta kylään eivät sitten muuten tulekaan. Viettääkö kaikki muut nimppareitaan paitsi mä?
 
Nonni, mä arvasin! Mä olen siis suht normaali :whistle: . badassin tapaan kyllä kahvit keitän jos joku tulee, mutta ketään en kutsu. Ja samaa mieltä kuin zeta, onhan se tietty kiva jos joku muistaa ja lähettää vaikka kortin. Mutta miehen sukulaisista ei kukaan laittanu edes tekstiviestiä, silti sitä vaan innokkaasti tullaan kakkukahville seuraavana viikonloppuna. Kakkua en kyllä tee ikinä! Ja voishan noi käydä kylässä joskus muutenkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mun mielestä ei, mutta jos anopilta kysytään niin joo :D
Sama juttu täällä!

Ja Kippuravarpaalle; juu ei huvita yhtään toi leipominen. Kaveri kyllä sano, että jos anoppi väkisin tunkee juhlimaan, sille voi leipoo p.skanmarjakakkua :x
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Jode:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mun mielestä ei, mutta jos anopilta kysytään niin joo :D
Sama juttu täällä!

Ja Kippuravarpaalle; juu ei huvita yhtään toi leipominen. Kaveri kyllä sano, että jos anoppi väkisin tunkee juhlimaan, sille voi leipoo p.skanmarjakakkua :x
No ei se sit oo kiva jos väkisin tungetaan.
Mut ite tykkään laittaa ja kaikki kissanristiäiset vietetään :D ainakin kolmestaan jossei muuten :D
 

Yhteistyössä