vietin yön vieraan miehen kanssa (sukupuolitaudit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiihotatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiihotatar

Vieras
Alkuun pidimme kondoomia, mutta loppu yöstä olimme sitten jo ilman. Mies vakuutti olevansa puhdas.
Nyt mietin että haluan että testataan sukupuolitaudit.
Huomenna minulla äitipoli, voiko siellä pyytää testausta vaikka ei oireita ole?
Tarttuuko sukupuolitaudit miehestä naiseen jos mies ei saa siemensyöksyä

Alkuperäinen kirjoittaja kiihotatar:
Alkuun pidimme kondoomia, mutta loppu yöstä olimme sitten jo ilman. Mies vakuutti olevansa puhdas.

NIINHÄN NE AINA, KUN HALUAVAT PANNA PALJAALLA.

Nyt mietin että haluan että testataan sukupuolitaudit.
Huomenna minulla äitipoli, voiko siellä pyytää testausta vaikka ei oireita ole?

MITÄHÄN LUULET ETTÄ NE SUHTAUTUU KUN MEET ÄITIPOLILLE TESTAILEMAAN SUKUPUOLITAUTEJA....

Tarttuuko sukupuolitaudit miehestä naiseen jos mies ei saa siemensyöksyä

JA AIVAN VARMASTI TARTTUU. EI NE PÖPÖT SPERMASSA ELÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Minkäköhän takia ne testais jos ei ole oireita? Voithan kysyä..

Niin jos pyytää vai pitääkö mennä erikseen sukupuolitauti polille. ajattelin et yhdellä tutkimuksella selviäisi, ettei kohdunsuu ärsyynny ronklaamisesta kun on nyt supistellut enemmän

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Minkäköhän takia ne testais jos ei ole oireita? Voithan kysyä..

Niin jos pyytää vai pitääkö mennä erikseen sukupuolitauti polille. ajattelin et yhdellä tutkimuksella selviäisi, ettei kohdunsuu ärsyynny ronklaamisesta kun on nyt supistellut enemmän

En tiiä miten tollasessa tilanteessa tehdään. Tuskin monikaan osaa täällä vastata tähän. Kysymällä sieltä äitipolilta se selviää =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kuinka pitkä aika siitä sekstailusta on? kaikki tulokset eivät näy heti...
hiv ym näkyy vasta vähän ajan päästä..

2 vko

hiv ei välttämättä näy...
töissä meillä on ainakin niin että jos saa neulasta niin hiv testi tehdään heti (tarkistetaane ttä onko sitä jo entuudestaan) sitten 2viikon päästä ja puolen vuoden päästä...
neuvolasta kannattaa kysäistä kans noit testejä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aiotko kertoa miehelle? miks piti panna muita? tuo on kuvottavaa..

Olemme eronneet mieheni kanssa ja tämä vieras on ollut kirjoittelu ystäväni jo jonkinaikaa, nyt siis tapasimme ja yksi asia johti toiseen vaikka tarkoitus ei ollut

Mulla ä.pkl testas sukupuolitaudit ku mies petti raskauden aikana ja itkin vastaanotolla niin lääkäri heltyi....

Mutta sä oot kyl idioottimaisesti toiminu, sukupuolitaudit (tippuri, kuppa) vahingoittavat syntymätöntä lasta... Enkä usko että ä.polilla sua testaavat, yleensä omassa tk:ssa...

itse vuosi sitten laivalla päädyin yhen mustan miehen kans samaan hyttiin.itsel kortsut mukana.aamulla vaan tehtiin parikertaa paljaalla.sain tippurin,mieheni ihmetteli kun 2.kk. en antanut.

Yhteistyössä