Vietänpä sitten palkatonta vapaayötä, PRKL!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Lähdin töihin tuossa klo 21 maissa. Pidennetty yövuoro ois ollu tiedossa ja tarkoitus oli olla töissä klo 22.
Mutta, mutta... 10km ajettuani tuli jätti suuri mäki ja tie oli aivan sairaan liukas! Ihan peilikirkkaalla jäällä penkkoja myöten.
Sain kuin sainkin ajettua auton mäen päälle (joskin tosi paljon auto heitteli poikittain ) Noh, mäen päällä autopa ei enää liikkunu mihinkään vaan alkoi luisumaan ojaan, yritin ottaa penkoista tukea, mutta ne hemmetin ruoho/hiekka reunatkin olivat jääpinnan alla. |O :headwall: :headwall:
Siinäpä sitten olin pääsemättä mihinkään suuntaan.
Eipä auttanut kuin soittaa töihin että, enpä mä nyt sitten pääsekkään tulemaan :headwall:
Onneks eräs tuttu tuli just taksilla baarista ja pääsin heidän kyydillä kotiin, eipä oikein ois innostanut siinä kelissä lähteä kävelemään kotiinkaan pimeää tietä pitkin!
Miehet koitti työntääkkin autoa, mutta sehän meni vain entistä enempi ojaan, kiitos takavetoisuuden :kieh:

Jos joudutte liikkumaan autolla nyt lähiaikoina tai menette aamulla aikaisin töihin niin VAROKAA siellä on TOSI LIUKASTA!!! En oo kyllä ikinä ennen tuollaiseen "jäätilaan" törmänny! :o

Hitto, mä varmaan saan kohta vielä potkut, ku viimeks ku ois ollu työvuoro jouduin oleen pois kipeän hampaan takia ja nyt tää... :/ :headwall: Pikkusen suututtaa :headwall: :'(

No onneksi et loukannut itseäsi.

Tiedän mitä on ku auto vaan liukuu. Meillä mökillä kerran liuku auto tietä alaspäin vaikka suunta oli juuri ollut ylöspäin. Tie on aivan pienen rotkon reunalla (kiitos hiekan myyjän |O ) ja onneksi oli sen verran penkkaa että se pysäytti auton, muuten se olisi ollut kieppi alaspäin :/

Juu, onneks ei käyny itselle kuinkaan.
Sitähän se taksimies ja kaverikin sanoi, että onneks jäin siihen sillä jos olisin päässy isolle tielle, ni ois kuulema voinu käydä hullusti sillä sekin tie oli ihan jäällä ja sillä tiellä liikkuu tuohon aikaan älyttömästi isoja rekkoja :/ Että kai se sit toisaalta oli onni, että auto jäi tuohon mäkeen :whistle:

Yhteistyössä