samalla mun kädet hieroo sun pakaroita, hellästi ja välillä rajummin... hieroo sisäreisiä samalla....tunnen farkkujes läpi kuinka eräs paikka kuumottaa......sulla...nännis näkyy puseros läpi.....suutelen sua ...kaulaan..
mä painaudun ihan sua vasten.....tunnen kuinka se on kovana, ujutan käteni pakaroilta etupuolelle.....hyväilen sitä housujen päältä ja suutelen sua yhä kiihkeemmin...
ihanaa....tuntuu että se on ihan kova , sykkii...tää on ihanaa....hieron rintojas.....nännit sojottaa ihan kovina....riisun puseros....wau ..ihanat rinnat....riisun rintsikkas... ja alan nuolla rintojas.... värähtelet ja huokailet kun kiihotus nousee....
hei mä oon jo ihan kiimassa.......mä avaan sun housut ja otan sen esille....se on ihan kivikova ja tulee limaa jo.....se kiihottaa mua ihan hirveesti......hyväilen sitä käsin....haluutko et otan sen suuhun....
ihanaaa, nyt se sojottaa vapaana, hiero sitä,,,, ota se suuhun rakas...nuole....mä oon ihan kiimassa kans...kiimasta tärisevillä sormilla avaan farkkus napit ja vedän ne alas........ihanat reidet.....hieron pakaroitas..... ja kosketan pikkareitas pillus päältä....... kosteus tihkuu läpi pikkareista.......
hei mä oon ihan kiimassa....koht pakko mennä vessaan......mä otan sen suuhun ja pyörittelen kielellä....kiihottaa mielettömästi kun voihkit.......hei tule jo.....mä haluun sen sisään......ime mun nännejä......melkein tärisen....
joo ime mun klittaaa se huutaa käsittelyä....voi ku ei kukaan tulis nyt......maista mun mehuja......mä tärisen......kosketan tosta housujen päältä......aaaaahhhhh.......tuu pian .......mä haluuun.....nännit on ihan kipeeen kovat .....
haluutko takaapäin......ei oo kylä väliä......tuu silleen takaa et liikuttelet siinä ekaks ja sit työnnät sisällle......hiero samalla mun rintoja........hei mä pakahdun..........nyt mä meen veskiin........TULEE....
Kuulen vartalojemme yhteen osuessaan aiheuttaman äänen, mutta kiihottavampaa on sinun kiihtyvä voihkeesi. Huomaan kuinka viet kätesi vartalosi alle ja arvaan että se suuntaa klitoriksellesi samalla kun kovan kullini liikkuu kiihtyvällä tahdilla sisälläsi. Huohotuksesi perusteella päättelen, että et kestä kiihottavaa yhdistelmää enää pitkään.
nyt tulee.....täytän sut spermalla, kuumalla spermalla....syvälle pilluun......
joo mä kävin ja sit tuli pomokin pöydän viereen...toivottavasti ei huomannut jos posket vähän punoittaa. hei sä oot tosi ihana......onks sul mailiosoitetta...?
no arvaa vaan sainko....))) vähemmälläkin.....ois kiva heittää sulle mailia.....noita ilmaisia osoitteitahan on tosi helppo avata esim. jippii. Ei tietenkään työsoitetta voi antaa...