Viestileikki?

  • Viestiketjun aloittaja Ville
  • Ensimmäinen viesti
Ville
Ratsastat taitavasti... Puristelen rintojasi kiihkeästi kun alan olla lähellä... AAAH... Vielä vähän Nenne! AAAAH... Nyt spermani lähtee liikkeelle ja syöksyy voimalla pilluusi... Puristelet kaluani kuumalla Pimpillä niin kovaa ja ihanasti... Lypsät minut ihan tyhjiin... Sykin sisälläsi vielä kun laskeudut päälleni... Tissit painuvat rintaani vasten ja suljen sinut syliini... Hengityksemme on voimakasta ja tukahdutamme sen suudelmiin...
 
Nenne
..kuinka kuumasti ja rajusti purkauduitkaan sisääni. Olen vielä tovin päälläsi. Vartalomme ovat hikiset nainnistamme. Rintani painuu tiukasti sinua vasten. Vielä sykkivä kalusi pillussani. Nesteesi alkavat valua minusta kalusi vartta pitkin ulos. Annetaan niiden valua. Suutele minua rajusti.
 
Nenne
Jees. näin pääsi käymään. Käsi vaan jotenkin vaelsi tonne farkkujen sisään, ja kun olen ajoissa tullut töistä kotiin, niin saatoin ottaa farkut poiskin :) Entä itse?
 
Nenne
Hoidapa itsesi loppuun. Anna tulla vaan. Pistä silmäsi kiinni ja kuvittele vaikka minut eteesi, nuolen kaluasi ja siirrän kieleni pusseillesi. Otan pussisi suuhuni ja imen niitä samalla kun sinä runkkaat. Alat laueta ja lastisi lentää pitkin kasvojani, rintojani. Kuljetan sormeani pitkin spermaasi rinnoillani. Nuolen sormeni. Voi Ville, tulepa tänne hoitamaan Nenne oikeasti loppuun!
 
Nenne
..ihanaa jos oikeasti tulit..nautittavaa..pitäisköhän mun käydä paikallisessa baarissa bongaamassa, oisko siellä mitään könsikästä hoitelemaan mut. Vai pitäisköhän kuitenkin tyytyä tohon dildoon. Se on niin luotettava ja tauditon kaveri. Olisin Villeseni kovin mielelläni nainut sinua oikeastikin, olen niiiiiiiin märkänä.
 

Yhteistyössä