viestejä "en tiedä keneltä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo ihmettelee

Vieras
Miehen entinen työkaveri oli laittanut jonkin aikaa sitten tekstarin miehelle, ei mitään ihmeellistä, toivottaen vain "hyvää kesää". Kun kysyin mieheltä kuka tämä nainen on, sanoi ensin ettei tiedä, ehkä joku vanha tuttu tai mennyt väärään numeroon. Kun tämä samainen "työkaveri" laittoi miehelle sähköpostia (satuin näkemään) taas kysyen mitä kuuluu, heräsi epäilys. Mies väittää edelleeen ettei muista kyseistä henkilöä vaikka hän on entinen työkaveri! Miksi kieltää jos ei ole tapahtunut mitään?
Ja miksi nainen (selvisi että on entinen työkaveri muutaman vuoden takaa) yhtä-äkkiä laittaa viestejä miehelleni? Ja mies kieltää edes muistaneensa naista?

Pikkukakkosmaassa miehesi suunnittelisi sinulle jotain superihanaa yllätystä johon tarvitsee tämän naisen apua l. kaikki ihan viatonta ja nauratte lopulta yhdessä, kuinka hassu olitkaan.

Tosielämässä hälytyskellojen on aikakin kilkattaa. Tuo ehdoton kieltäminen on tosi paha merkki. Hän kuvittelee, ettei tarvitse sitten puhua asiasta ollenkaan...

Kokeile sitä Vaimon käsikirjan kikkaa. Sanot miehelle "kuule, mä tiedän joten oisko parasta että sä kertoisit oman versiosi" tai jotain vastaavaa ja jäät katsomaan häntä, etkä sano mitään. Voi mennä viisi minuuttia tai seuraavaan päivään, mutta syyllisyyden painolasti pakottaa lopulta johonkin.

Ei kai mies ole tyhmä ja kerro sinulle, jos on sutinaa toisen naisen kanssa? Mies on viisas ja sinä tyhmä, tässä asiassa meinaan. Maalaisjärkeä nainen, maalaisjärkeä.

minä olen samassa jamassa, mies tekstailee ja käy varkain koneella sähköpostilla, mutta ollaan naimisissa ja hän on hyvä ja rakas mies, on vaan pakko antaa hänen pettää, koska en voi elää ilman häntä.

Munkin ex tekstaili aamuyöllä "ei kenenkään" kanssa. Kun hän nukkui, luin näitä viestejä joissa luki mm. "kuulostaa ihanalta, kukaan ei ole tehnyt minulle niin" ja "odotan sitä". Six onkin ex.

Mä olen itse tekstaillut öisin puolison nukkuessa vieressä. Viattomia ja vähemmän viattomia viestejä. Puoliso pihtasi ja teki selväksi, ettei halua minua. Niinpä hain virtuaalirakkautta sieltä, mistä sitä sai. Suhteesta en halunnut lähteä, koska rakkautta riitti. Seksielämä oli nuivaa. Kun se saatiin lopulta työn ja tuskan kanssa piristymään, jäi tekstailu toisen kanssa pois.

C'est la vie.

Meikäläisen exästä tuli exä kun se alkoi pitää puhelinta äänettömällä ja säilyttää sitä autossa. Arvatkaa vaan miksi :-). Tietenkin siksi että sillä oli päällekkäistä sutinaa jonkun muun kanssa.

Erosta on jo 10-v, mutta vielä se jaksaa valittaa miten nyksän kanssa menee huonosti. Onneksi siis ei ole minun mussukka enää, varmaan valitti minusta sillon aikonaan jollekkin muulle :-=...

Puheluitua tuli parhaimmillaan parin minuutin välein, kun mies unohti puhelimen pöydälle. Tiliotteesta näin hotellilaskut, 50 euroa-150 euroa. Kuukaudessa noin 700 euron seksiä. Tätä on jatkunut ainakin helmikuusta lähtien. Kallista ;))

Eli tiedän nyt, mutta en tiedä miten tämän miehelle kertoisin. Vai pakkaisinko vain tavarani ja lähtisin. Meillä on yksi teini-ikäinen poika.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo ihmettelee:
Miehen entinen työkaveri oli laittanut jonkin aikaa sitten tekstarin miehelle, ei mitään ihmeellistä, toivottaen vain "hyvää kesää". Kun kysyin mieheltä kuka tämä nainen on, sanoi ensin ettei tiedä, ehkä joku vanha tuttu tai mennyt väärään numeroon. Kun tämä samainen "työkaveri" laittoi miehelle sähköpostia (satuin näkemään) taas kysyen mitä kuuluu, heräsi epäilys. Mies väittää edelleeen ettei muista kyseistä henkilöä vaikka hän on entinen työkaveri! Miksi kieltää jos ei ole tapahtunut mitään?
Ja miksi nainen (selvisi että on entinen työkaveri muutaman vuoden takaa) yhtä-äkkiä laittaa viestejä miehelleni? Ja mies kieltää edes muistaneensa naista?

Aluksi ihmettelin mistä sait tietää että kyseessä oli nainen, oliko vallan numero talletettu miehesi kännykkään ja miten sait yleensä tietää miehesi saamasta tekstiviestistä?

Toiseksi ihmettelen sitäkin miten olet päässyt näkemään miehesi sähköpostin ja yhdistänyt että kyseessä oli sama henkilö. Sähköpostihan on MYÖS kirjesalaisuuksiin verrattavissa.

Jos miehesi ei ollut tietävinään että kyse on entisestä työtoverista, niin ilmeisesti olet senkin tiedon urkkinut jostain muualta.

Kolmanneksi, miehesi taitaa olla tyhmä kun kieltää muistavansa koko ihmistä. Luultavasti kyse on siis jostain sutinasta/exästä/työpaikkaromanssista etc. On yleensäkkin paljon mahdollista että miehesi on ottanut yhteyttä ensin. Ja vielä varmempaa on, että on jotain tapahtunutkin, kun kerran noin kielteisellä kannalla on.

Saattaa myös olla niin, että hän on kyllästynyt jatkuvaan syyttävään silmääsi ja tahallaan järjestänyt jonkun lähettämään itselleen viattomia hyvää kesää ja mitä kuuluu viestejä.

ihminen ei ol evietävissä, vaan on kaukaa viisas eikä usko satuja. saa kait sitä välillä tarkistella kännyt ja meilit, ettei ole sitten pitkään tyhmänä. vai eikö kukaan täällä ole harrastanu moista :-DDD???

Luotan naisenvaistooni* enkä missään olosuhteissa vahtaa mieheni meilejä enkä puhelinta.
Sehän on aivan turhaa!!!

Toinen asia, jos yrittäisin löytää syitä erota hänestä..toki silloin voisin alkaa vainoharhaiseksi ja syytellä yhdestä sun toisesta.
Olisiko sekään kovin fiksua ja aikuismaista........

Kuitenkin on niin, jos mies haluaa pettää, hän kyllä keksii keinot.
En sano tätä sillä että mitenkään hyväksyisin, mutta en ala myöskään "ennakoimaan"!

Alkuperäinen kirjoittaja norminormal:
ihminen ei ol evietävissä, vaan on kaukaa viisas eikä usko satuja. saa kait sitä välillä tarkistella kännyt ja meilit, ettei ole sitten pitkään tyhmänä. vai eikö kukaan täällä ole harrastanu moista :-DDD???

Ilmeisesti et tiedä mikä on kirjesalaisuus joka pätee niin tekstiviesteihin kuin sähköpostiin! Itse en moiseen syyllistyisi, mutta olen toki pistänyt välit poikki (kannattaisiko ehkä miettiä kun seuraavan kerran lurkit puolisosi viestejä) kun ilmeni, että exä oli kännykkääni tutkinut ja lähetellyt sillä itselleen viestejä. Voimme vain miettiä mitä viestit sisälsivät. En nimittäin jäänyt kyselemään

Minä kyllä tutkin taskut, rahapussin ja tutkisin kännykänkin, mutta en osaa käyttää sitä.
Ja tyttöjen päiväkirjat luen myös.
Eihän sitä saa tietää mitään, jos ei vakoile.

En uskoisi jos mieheni sanoisi ettei tiedä keltä viestit on tai sitten että se on vain yksipuoleista. Jos mies saa joltain naiselta tekstarin,vaikka pelkän hymiön tai mitä kuuluu? tai kysyy onko jo lomalla jne...on aivan varmaa että viestittely on molemminpuolista! Ei kukaan yksikseen viestejä laita jos mukamas suhde jo loppunut aiemmin (mies väittää!) ja samasta numerosta ja samalta naiselta tulee edelleen viestejä. Ei kannata uskoa miehen selityksiä!! Se on kusetusta!! Minun pettäjä mies on kohta entinen. Tämä syö liikaa ihmistä sekä koko suhdetta, en jaksa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja mua ei petetä:
Minä kyllä tutkin taskut, rahapussin ja tutkisin kännykänkin, mutta en osaa käyttää sitä.
Eihän sitä saa tietää mitään, jos ei vakoile.

...;) hih*

Tää on kyllä jo todella härskiä toimintaa mun mielestä! Jos ikinä saisin kumppanin tai ystäväni kiinni nuuskimasta päiväkirjatekstejäni, se suhde olis ohi alta aikayksikön! Voiko enempää intimiteetin suojaa enää loukata? Sairasta! seuraavaksi varmaan hypnotisoit puolisosi saadaksesi selville mahdollisen pettämisen! Se, ettei luota, on usein henkilön ihan oma onglema, ei sen toisen puoliskon..

Niinpä. Sinunko puolisosi?

ikä 37; haettu ikä +-10 v
XXXXXX vko 32, 33 tai 34

XXXXXXssä viikolla 32, 33 tai 34 kesäleskenä oleva xxxx etsii paria tai rouvaa yhteiseen illanviettoon (tai myös paiväkahville) vaikkapa hotellihuoneeseen. Olen 37v, pitkä, ristiverinen, fiksu mies ja olen muutaman kerran päässyt kokeilemaan kolmantena pyöränä parin kanssa. Nyt olisi haussa fiksu, itsestäänhuolehtiva pariskunta joka etsii miestä kolmanneksi nautiskelemaan kaikesta mitä 2m+n kokoonpanolla voi heteropohjalta tehdä. Olen ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen. Minua kiinnostaa katsella, olla katseltavana sekä osallistua toisena miehenä yhtäaikaa naisen nautinnon tuottamiseen.

Laittakaapa ehdotuksia tulemaan.

Olen kerran lähettänyt ihan viattoman "mitä kuuluu" sähköpostin väärän ihmisen postilaatikkoon. Sieltä tuli takaisin napakka vastaus, että "anteeksi mutta kuka olet. Vaimoni tässä vieressä ihmettelee kuka minulle lähettää viestiä, T. Matti ja Maija". Vastasin siihen ja kerroin ketä olin etsinyt, pahoittelin vahinkoa ja toivotin hyvää kesää molemmille.

Niin olettaisin puhtaan miehen käyttäytyvän, jos saisi sähköpostia vieraalta ihmiseltä. Jos on puhtaat jauhot, olisi normaali ihminen utelias tietämään kuka hänelle kirjoittelee ja saattaisi hyvinkin mainita asiasta myös puolisolleen. Kieltäminen ja asian painaminen taka-alalle on varsin raskauttava reaktio.

Alkuperäinen kirjoittaja petettyN:
Ei kukaan yksikseen viestejä laita jos mukamas suhde jo loppunut aiemmin
Jotkut laittaa... Mun ex vainosi minua yli 2 vuotta eromme jälkeen. Soitteli (en vastannut koskaan), tekstaili (en vastannut), ilmestyi työpaikalleni (poistuin aina paikalta ja annoin työkaverin hoitaa exäni asiat) yms. Itse en pitänyt yhteyttä tai rohkaissut häntä mitenkään, ei auttanut. Lopuksi olin menossa poliisille tekemään ilmoitusta, kun homma loppui yht' äkkiä onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ruskeatukka:
Alkuperäinen kirjoittaja petettyN:
Ei kukaan yksikseen viestejä laita jos mukamas suhde jo loppunut aiemmin
Jotkut laittaa... Mun ex vainosi minua yli 2 vuotta eromme jälkeen. Soitteli (en vastannut koskaan), tekstaili (en vastannut), ilmestyi työpaikalleni (poistuin aina paikalta ja annoin työkaverin hoitaa exäni asiat) yms. Itse en pitänyt yhteyttä tai rohkaissut häntä mitenkään, ei auttanut. Lopuksi olin menossa poliisille tekemään ilmoitusta, kun homma loppui yht' äkkiä onneksi.

Oliko tämä sun ex salasuhde. Muutoin puolisko kyllä tietää, kestä viestien lähettäjästä on kyse. Silti parin keskinäinen luottamus pelaa, jos ei salaile eikä valehtele toiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Fiola:

Tää on kyllä jo todella härskiä toimintaa mun mielestä! Jos ikinä saisin kumppanin tai ystäväni kiinni nuuskimasta päiväkirjatekstejäni, se suhde olis ohi alta aikayksikön! Voiko enempää intimiteetin suojaa enää loukata? Sairasta! seuraavaksi varmaan hypnotisoit puolisosi saadaksesi selville mahdollisen pettämisen! Se, ettei luota, on usein henkilön ihan oma onglema, ei sen toisen puoliskon..

No, mistäs arvasit?
Mulla onkin tapana jututtaa ukkoa yöllä.
Se on kova puhumaan unissaan ja sieltähän niitä salaisuuksia tulee, kun vähän kyselee.
Ukko on aamulla kovasti pöllämystyny kun mä tiedänkin sen asioita.
Ainoo paha puoli, ettei voi itte nukkua yöllä. Voi mennä salaisuudet ohi korvien.

Yhteistyössä