Vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi veikko kun ei noi miehet kiinnosta,mutta uskon että tilausta löytyy haalaripukuiselle tietyis piireissä.!Etsin edelleen vierasta naista!Halukkaat voi laittaa numeroo sami65@netti.Fi

Kuules usko!Siitä poikuuden menetyksestä on nyt 25vuotta ja oli vielä letukan takapenkillä(ford galaxy)että semmosta.Kaikki mainitsemasi eri seksin myodot on kyl kivoja välillä,teille peräkammarin pojille tosin jokapäiväistä:)eli etsintä jatkuu...Salaista naista pks.Jätä viesti sami65@netti.Fi

tää on tietty saivartelua ja ei liity itse asiaan mitenkään, mut eihän foordia voi sanoo letukaks? johan siitä vetäis chevymiehet ja -naiset herneen nenäänsä! mä olen aina luullut, että Chevrolet on yhtä kuin letukka vai onks tää joku blondin väärinkäsitys? ja itse asiasta...mä voisin kyllä antaa pimperoa tuolla samille, kun se jaksaa niin sitkeesti sitä etsiä täältä, mutta harmi vaan, kun en oo pääkaupunkiseudulta, joten ohi män ja vihels männessään...

Ei todellakaan hoppaa ( Ford ) voi letukalsi kutsua.
Voihan se olla että ssamin sitkeä vonkaus palkitaan. Pelkona on kyllä sitten hirveä kehuminen kun ssami on saanut..