U Ukko Vieras 14.11.2005 #1 Vierasta pitåis saada? Löytyykö naista antavaista,kypssää kaunista rintavaista.
U Ukko Vieras 14.11.2005 #5 No jos olet tosissas, niin siitä vaan lisää , Ensin juttua ja sitten toimeen.
K Krisse Vieras 14.11.2005 #8 mielikuvia peliin,olen jo avaamassa vetskariasi.Toinen käsi sivelee niskaasi siitä paidankauluksen raosta.
mielikuvia peliin,olen jo avaamassa vetskariasi.Toinen käsi sivelee niskaasi siitä paidankauluksen raosta.
P poika Vieras 14.11.2005 #9 tuo nimimerkki varustettuna viestin kirjoitusvirheillä aika epätoivottomalta tuntuu, mutta ei pidä vajota epätoivoon viestissä on hyvää vain tuo kellonaika, mutta mitä muuta tulee viestiin, niin antaa olla
tuo nimimerkki varustettuna viestin kirjoitusvirheillä aika epätoivottomalta tuntuu, mutta ei pidä vajota epätoivoon viestissä on hyvää vain tuo kellonaika, mutta mitä muuta tulee viestiin, niin antaa olla
K Krisse Vieras 14.11.2005 #10 Huomaa että ei niin kirjanoppineet ovat ahkeria naimaan. Ja joskus hyviäkin.
U Ukko Vieras 14.11.2005 #12 Oikein Krisse. En ole nörtti vaan raavas ukko. Ei sit. kirjoitustaidolla naista naida vaan ihan kyrvällä olen työnnellyt.
Oikein Krisse. En ole nörtti vaan raavas ukko. Ei sit. kirjoitustaidolla naista naida vaan ihan kyrvällä olen työnnellyt.
K Krisse Vieras 14.11.2005 #13 Oo ja tunnen kuinka kyrpäsi kovettuu entistäänkin,härnään sitä vielä hetken sivellen täysinäisiä pussejasi.Kohta teen sille jotain mukavaa,olen nimittäin kielitaitoinen ja imukykyinen. Älä räjähdä käsiin..............................................
Oo ja tunnen kuinka kyrpäsi kovettuu entistäänkin,härnään sitä vielä hetken sivellen täysinäisiä pussejasi.Kohta teen sille jotain mukavaa,olen nimittäin kielitaitoinen ja imukykyinen. Älä räjähdä käsiin..............................................