T
tk-lääkärille pääseminen
Vieras
Löysin rinnastani pienen möykyn, ja yritin tänään varata aikaa tk-lääkärille tutkituttamaan asiaa, mutta koska asiaani ei katsottu kiireelliseksi, minulle ehdotettiin ainoastaan yhtä aikaa kahden viikon päähän. Päivä ei mitenkään tuolloin onnistunut minulle, ja mitään muuta aikaa ei ollut. Yritin kysellä aikaa loppukuulle, mutta kuulemma niitä voi sitten kysellä ensi viikon loppupuolella, vielä ei ole kiireettömiä aikoja sinne asti...olen kyllä vähän ihmeissäni, ettei mitään muita aikoja löydy kuin tuolle yhdelle päivälle, ja silloin en tosiaan mitenkään pääse lääkäriin. Onko muilla paikkakunnilla samanlaista? Ja eikö möykky rinnassa ole tarpeeksi merkittävä asia, että sen tutkimista voidaan lykätä? Ja mistä tiedän, onko silloin ensi viikon lopullakaan antaa aikoja sen paremmin?
Mietin, että lienee parempi mennä yksityiselle. En ole ennen käynyt yksityisellä, sillä aiemmin kunnallisella puolella ovat asiat hoituneet hyvin. Olisiko järkevintä varata yksityisen puolen yleislääkärille vai kuinka kannattaisi toimia? Voisin tietty työterveydestä kysyä, mutta en tiedä kiinnostaako siellä tällainen asia.
Mietin, että lienee parempi mennä yksityiselle. En ole ennen käynyt yksityisellä, sillä aiemmin kunnallisella puolella ovat asiat hoituneet hyvin. Olisiko järkevintä varata yksityisen puolen yleislääkärille vai kuinka kannattaisi toimia? Voisin tietty työterveydestä kysyä, mutta en tiedä kiinnostaako siellä tällainen asia.