Vieraita kylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On ollut avauksia vieraista ja kyläilyistä. Mua jäi mietityttämään, että moniko meistä tapaa mieluummin ystäviään ulkona kuin kodissaan? Moniko pitää enemmän siitä, että kotona ollaan perheen kesken eikä tarvitse aina järjestää tarjoiluja?

Mä tunnustaudun tällaiseksi ihmiseksi. Riippuu tosin seurastakin. Ne jotka eivät kotiinsa meinaa lähteä kulumallakaa, niin treffaan mieluiten kodin ulkopuolella. En jaksa jaaritella sohvalla 5h.

[QUOTE="vieras";26901024]On ollut avauksia vieraista ja kyläilyistä. Mua jäi mietityttämään, että moniko meistä tapaa mieluummin ystäviään ulkona kuin kodissaan? Moniko pitää enemmän siitä, että kotona ollaan perheen kesken eikä tarvitse aina järjestää tarjoiluja?

Mä tunnustaudun tällaiseksi ihmiseksi. Riippuu tosin seurastakin. Ne jotka eivät kotiinsa meinaa lähteä kulumallakaa, niin treffaan mieluiten kodin ulkopuolella. En jaksa jaaritella sohvalla 5h.[/QUOTE]

En halua "aina" järkätä tarjoiluja.
4-5 kertaa viikossa ok.
Loput haluan chillata ihan tyystin mauttomasti ja omilla ehdoillani ; nakuna ja ehkä joskus pienessä pöhnässäkin.

:)

En halua "aina" järkätä tarjoiluja.
4-5 kertaa viikossa ok.
Loput haluan chillata ihan tyystin mauttomasti ja omilla ehdoillani ; nakuna ja ehkä joskus pienessä pöhnässäkin.

:)

4-5 kertaa viikossa olisi mulle ihan liikaa. Mulla menis hermot riekaleiksi jos meillä istuisi joku mun kahvitettavana lähes joka päivä.

Tosta mä tykkään, chillailua mauttomasti ja omilla ehdoilla. Lataa hyvin akkuja.

Yhteistyössä