Vierailulla täällä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuutar79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuutar79

Vieras
Moikka kaikki!

Tulin tuolta odottajien puolelta kurkkaamaan tätä osastoa, koska marraskuun jälkeen liityn seuraanne tänne =) Eli olen tutustumis käynnillä täällä =)

Sain toisen lapseni helmikuussa 2003. Sen odotuksen myötä painoa tuli 25 kiloa. 10 kiloa jäi sairaalaan, toiset kymmenen meni imettäessä. Sitten liityin painonvartioihin ja kolmessa kuukaudessa siellä pudotin painoani 13 kiloa!!! Olin todella tyytyväinen siihen points-ohjelmaan. Olen painonvartioiden kunniajäsen, joten punnitukset on mullle ilmaisia. Aion taas liittyä mukaan, kunhan vaavi on ensin saatu kunnialla maailmaan.

Onko kellään kokemusta tai onko kukaan kuullut kenenkään noudattavan niitä pointseja imettävien tapaan odotus aikana?

Laihdutukseen perehdyn vasta marraskuun jälkeen, ja otan tavoitteeksi bikineiden kestävän kropan ensi kesäksi..
Täältä varmasti saa tukea tavoitteen saavuttamiseksi.Toistaiseksi ei ole tullut kuin 4 kiloa lisää vasta, mutta tässä on vielä pitkät 23 viikkoa edessä... se voi tuoda mukanaan vielä paljon paljon kiloja...

Yhteistyössä