H
harvoin kylässä
Vieras
Meitä on kutsuttu kesällä sukulaisten luo käymään muutamaksi yöksi. Heillä itsellään kaksi melkein aikuista lasta jotka asuvat kotona, asunto 3h+k. Mietin vain että mihinköhän ne meidät laittaa nukkumaan, vai olettaako että varataan esim. hotelli yöpymisiin? Ei me mihinkään luksustiloihin olla totuttu kotonakaan, kun ahtaasti asutaan (2aik. + 2lasta).
Sitten vielä sellainen kun meillä tuo pienempi saattaa herätä aamuisin jopa kuudelta, ja nämä sukulaiset (kaupunkilaisia kun ovat
) tapaavat nukkua yhdeksäänkin asti, mitä meidän lapset ei kyllä tee ikinä. Olisko se sitten jotenkin "hankalaa", pitäis lähteä ulos heti herättyä että saavat nukuttua tms.
Joo, huomaa varmaan ettei me ikinä käydä missään kun pitää tämmöisestäkin asiasta hirmuiset paineet ottaa...
Sitten vielä sellainen kun meillä tuo pienempi saattaa herätä aamuisin jopa kuudelta, ja nämä sukulaiset (kaupunkilaisia kun ovat
Joo, huomaa varmaan ettei me ikinä käydä missään kun pitää tämmöisestäkin asiasta hirmuiset paineet ottaa...