V
vieras
Vieras
kyse on vaan lasteni kavereista. ei siinä mitään,mä tykkään kun käydään.varsinkin kun matkaa on todella paljon,MUTTA mä kuulen aina jälkeenpäin hirveätä haukkumista: ei olla tyytyväisiä kun monta tuntia kävelin heidän mukanaan kaupungilla ja kiertelin sen miljoona kauppaa, olen muutenki niin pelottava ihminen (
) kun tykkään kuunella esim autossa musiikkia vähän kovempaa (ja kas kun tälläkin hetkellä kuuluu kovemmin tyttäreni huoneesta) ym..haukutaan ulkonäöltä ja valitetaan ruoasta..
vanhin ei ollu itsekkään enää kovin mielissään kun halusivat tänne tulla..ja tehneet kaikkea muuta josta ovat kertoneet JA todellakin ymmärrän et silti ovat ainakin toiselle vielä hyviä ystäviä ku asuvat samas paikas.
Ongelma on ettei mulla ole mitään mielenkiintoa edes yrittää..ajattelin tarjota vaan hernekeittoo niin on ainakin syytä valittaa..en tiiä,vituttaa
vanhin ei ollu itsekkään enää kovin mielissään kun halusivat tänne tulla..ja tehneet kaikkea muuta josta ovat kertoneet JA todellakin ymmärrän et silti ovat ainakin toiselle vielä hyviä ystäviä ku asuvat samas paikas.
Ongelma on ettei mulla ole mitään mielenkiintoa edes yrittää..ajattelin tarjota vaan hernekeittoo niin on ainakin syytä valittaa..en tiiä,vituttaa