Vienkö eräältä läskiltä miehen? oon ihastunut mieheen ja mietin pyydänkö kahville.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sun matkaasi,kun itse olen kokoa xxl ja mies kokoa m. Todennäköisesti saisit hänet helposti,koska mies muistuttaa joka ikinen päivä miten lihava olen:(

:laugh: :laugh:
Ei voi kun nauraa taas miten jonkun ihmisten päässä ei pyöri mitään tai jos pyörii ni ei ainakaan mitään fiksua
Mäkin taidan pyytää kahville tota naapurin Kallea ku on viimeset kolme vuotta moikannu mulle..se on ihan varmasti siis kiinnostunut musta ja jättäis alipainoisen tyttöystävänsä...MUN takia tietty ku oon niin täydellinen..

Oikeesti mulla meni niinku todellakin ihan ohi miten toi vaimon paino liitty mihinkään tai muutenkin koko homma..
Argh..toivon ettet ole tosissas:D

Joo, tottakait sinä lähdet sen kanssa kahville. Mutta varoituksen sana, älä anna sen sitten kahvitella sua samaan kuntoon mitä sen nykyisen rouvan. Älä ainakaan kahviin siis sokeria laita, ja kun mies tarjoo suklaakakkua, ni sano, että sinä vaan mielummin imeskelet tätä pientä kiveä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähtisi varmaan:
sun matkaasi,kun itse olen kokoa xxl ja mies kokoa m. Todennäköisesti saisit hänet helposti,koska mies muistuttaa joka ikinen päivä miten lihava olen:(
Miten sä jaksat kuunnella sitä miestäsi? Mä joko laihuttaisin, mutta tuntuu tyhmältä tehdä sitä vain miehen mieliksi, se ei kuitenkaan olis tyytyväinen, vaan keksis muuta.
Tai sitten käskisin miehen pitää suunsa kiinni tai häipyä.

oon lihonnut muksun jälkeen. ei mies oo suoraan mitään sanonu, mut vihjaillu kyllä.
Oon muutenki kyllästyny koko ukkoon, joten hyvä jos viet! Pääsen ite ratkaisun teosta!

No höh, ei sun tuollaista tarvi todellakaan kuunnella.Typerää ja inhottavaa.

Pitäskö sun ap mennä vielä nukkumaan, vaikutat hieman väsyneeltä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miten sä jaksat kuunnella sitä miestäsi? Mä joko laihuttaisin, mutta tuntuu tyhmältä tehdä sitä vain miehen mieliksi, se ei kuitenkaan olis tyytyväinen, vaan keksis muuta.
Tai sitten käskisin miehen pitää suunsa kiinni tai häipyä.
Meillä 5 lasta ja odotusaikoina on selkääni tullut niin pahoja kulumia,etten oikein saa liikunnalla painoa pois,kun jatkuva särky rajoittaa liikkumista. En kuitenkaan ole sellainen pyöreä lihava,vaan muutenkin romuluinen. Harmittaahan tuo miehen irvailu,mutta lasten vuoksi olen yrittänyt liitossa sinnitellä,vaikka iltaisin meinaakin itku tulla miehen ilkeistä kommenteista:(

Harmittaahan tuo miehen irvailu,mutta lasten vuoksi olen yrittänyt liitossa sinnitellä,vaikka iltaisin meinaakin itku tulla miehen ilkeistä kommenteista:(

Voi sua. :( Mieti kuitenkin sitäkin onko lapsille hyväksi saada tuollainen malli parisuhteesta. Isi vaan nälvii äitiä ja äiti pidättelee itkua...
Et sä tuollaista ansaitse.

Alkuperäinen kirjoittaja ++++:
Alkuperäinen kirjoittaja llo:
Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

rakkaus harvemmin katsoo kiloja!! toiset jopa tykkäävät pyöreitä naisista!!!
Perversioita on monenlaisia.
Huomaa kylläkin kuinka paljon palstalla on läskejä akkoja jotka pelkäävät menettävänsä miehensä timmissä kunnossa olevalle naiselle.

:laugh: :laugh: :laugh: Tää oli jo niin huono provo että tää on jo hauska :D .

Eikun hei...mahtaakohan mun mies myös lähteä ensimmäisen laihan naisen matkaan joka häntä tervehtii.. :/ . Nyt on varmaan pakko alkaa laihduttamaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sopusuhtainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ++++:
Alkuperäinen kirjoittaja llo:
Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

rakkaus harvemmin katsoo kiloja!! toiset jopa tykkäävät pyöreitä naisista!!!
Perversioita on monenlaisia.
Huomaa kylläkin kuinka paljon palstalla on läskejä akkoja jotka pelkäävät menettävänsä miehensä timmissä kunnossa olevalle naiselle.
Ai, on perverssiä tykätä pulleasta naisesta?
Toivottavasti sä et liho koskaan, ettei sun miehes jätä sua tai muutu perverssiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Eikun hei...mahtaakohan mun mies myös lähteä ensimmäisen laihan naisen matkaan joka häntä tervehtii.. :/ . Nyt on varmaan pakko alkaa laihduttamaan |O

Ei sun tarvi laihduttaa, sanot vaan miehelles ettei saa tervehtiä ketään muuta kuin sinua, tai sinun erikseen hyväksymiäsi henkilöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Ei, ku vahdit vaan sitä miestäs, ettei pääse tervehtimään ketään hoikkaa tai laihaa.

heh :D
mä olen ainakin ihan hyvissä mitoissa ja ei pelkoakaan et ukko mua olis ainakaan toistaseksi vaihtamassa:D
Ehkä täällä on vaan ihmisii joita vituttaa et jotkut on sitä mieltä ettei lihavemmilla ole mitään väliä,niillä ei ole tunteita eivätkä he ansaitse miehiään..!!
Mua ketuttaa jo vaikka oon ihan varma et tää on jonkun huonoo huumoria:D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Mua ketuttaa jo vaikka oon ihan varma et tää on jonkun huonoo huumoria:D

Jotku on ihan oikeastikkin tuota mieltä..

Ei ymmärretä, että makuja on monia. Just tälläsistä täällä on usein vääntöä, niissä lynkataan niin ylipainoiset ku laihatkin. Mikään ei oo hyvä ;)

Juu kiitos vinkeistä :D . Mies talutushihnaan ja laput silmille. Eipä kulje äijä enää muiden naisten keskuudessa ikinä :kieh: .

Täytyy myös totisesti harkita tarkkaan saako mies enää lukea lehtiä, katsoa telkkaria tai edes kuunnella radiota. Ties keneen Viivi Avellaniin se vielä menee ja rakastuu ja sitten mä olen historiaa :'( . Varmaan hoikilla naisilla on paljon kauniimpi äänikin kuin mulla lihavalla. Niin että saattaa pelkän radioäänenkin perusteella jo jättää mut.

Elämä on epäreilua |O |O

Minä tiedän yhden tosi ihanan miehen. Olen nuorempi ja paljon timmimpi ja omasta mielestä nätimpi kuin sen vaimo, lasten äiti. Se mies on aivan mahtava... mutta en ikinä tekis mitään sellaista että pyytäisin sitä kahville tai vastaavaa. Ja jos se on oikeesti niin upea mies kuin uskon, niin ei sekään tekis sellaista. Kunnon mies ei jätä vaimoaan eikä lapsiaan kenenkään tytön takia.
Ihastua saa kunhan jää ajatuksen asteelle.

Oih. Kuinka syvälliseltä ja todelliselta rakkaudelta ap:n tapaus kuulostaa. :heart:

Ja mitäs sitten, jos ap nyt vaan ottaa sen miehen itselleen, kun sehän ihan tervehtiikin ap:ta. Niin kuinkas sitten käy, kun se mies tervehtii joskus ap:takin laihempaa naista...

:laugh: :laugh:

Ap on kateellinen, kun lihavalla naisella on ihana mies ja hän ei laihalla kropallaan ja tyhjällä päällään ole saanut ketään.
LainaaIlmoita asiaton viesti

Tuo voipi pitää paikkaansa..
Monikakku päältä kaunis...

Yhteistyössä