V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sä jaksat kuunnella sitä miestäsi? Mä joko laihuttaisin, mutta tuntuu tyhmältä tehdä sitä vain miehen mieliksi, se ei kuitenkaan olis tyytyväinen, vaan keksis muuta.Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähtisi varmaan:sun matkaasi,kun itse olen kokoa xxl ja mies kokoa m. Todennäköisesti saisit hänet helposti,koska mies muistuttaa joka ikinen päivä miten lihava olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähtisi varmaan:sun matkaasi,kun itse olen kokoa xxl ja mies kokoa m. Todennäköisesti saisit hänet helposti,koska mies muistuttaa joka ikinen päivä miten lihava olen![]()
Meillä 5 lasta ja odotusaikoina on selkääni tullut niin pahoja kulumia,etten oikein saa liikunnalla painoa pois,kun jatkuva särky rajoittaa liikkumista. En kuitenkaan ole sellainen pyöreä lihava,vaan muutenkin romuluinen. Harmittaahan tuo miehen irvailu,mutta lasten vuoksi olen yrittänyt liitossa sinnitellä,vaikka iltaisin meinaakin itku tulla miehen ilkeistä kommenteistaAlkuperäinen kirjoittaja mii:Miten sä jaksat kuunnella sitä miestäsi? Mä joko laihuttaisin, mutta tuntuu tyhmältä tehdä sitä vain miehen mieliksi, se ei kuitenkaan olis tyytyväinen, vaan keksis muuta.Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähtisi varmaan:sun matkaasi,kun itse olen kokoa xxl ja mies kokoa m. Todennäköisesti saisit hänet helposti,koska mies muistuttaa joka ikinen päivä miten lihava olen![]()
Tai sitten käskisin miehen pitää suunsa kiinni tai häipyä.
Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähtisi varmaan:Harmittaahan tuo miehen irvailu,mutta lasten vuoksi olen yrittänyt liitossa sinnitellä,vaikka iltaisin meinaakin itku tulla miehen ilkeistä kommenteista![]()
Perversioita on monenlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja ++++:Alkuperäinen kirjoittaja llo:Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.
rakkaus harvemmin katsoo kiloja!! toiset jopa tykkäävät pyöreitä naisista!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Voi sua.Mieti kuitenkin sitäkin onko lapsille hyväksi saada tuollainen malli parisuhteesta. Isi vaan nälvii äitiä ja äiti pidättelee itkua...
Et sä tuollaista ansaitse.
Ai, on perverssiä tykätä pulleasta naisesta?Alkuperäinen kirjoittaja Sopusuhtainen:Perversioita on monenlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja ++++:Alkuperäinen kirjoittaja llo:Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.
rakkaus harvemmin katsoo kiloja!! toiset jopa tykkäävät pyöreitä naisista!!!
Huomaa kylläkin kuinka paljon palstalla on läskejä akkoja jotka pelkäävät menettävänsä miehensä timmissä kunnossa olevalle naiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:![]()
![]()
Tää oli jo niin huono provo että tää on jo hauska
.
Eikun hei...mahtaakohan mun mies myös lähteä ensimmäisen laihan naisen matkaan joka häntä tervehtii.. :/ . Nyt on varmaan pakko alkaa laihduttamaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:![]()
![]()
Tää oli jo niin huono provo että tää on jo hauska
.
Eikun hei...mahtaakohan mun mies myös lähteä ensimmäisen laihan naisen matkaan joka häntä tervehtii.. :/ . Nyt on varmaan pakko alkaa laihduttamaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Mua ketuttaa jo vaikka oon ihan varma et tää on jonkun huonoo huumoria![]()