Vien ton koiran kohta salaa pois..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En halua tota koiraa tai haluan ja en.Sekavaa,siitä lähtee hirveesti karvoja ja miestä ne ei haittaa mua haittaa,pidän koiraa hihnassa eteisessä silti niitä karvoja leviää taloon ja imuri heiluu kun minä yksin sitä heilutan prkl!!
Toi koira lähtee kohta vaikka mies sen haluaa pitää,en jaksa yskin sen sotkuja siivota koko aikaa.
Eikö olekkin oikeen että kerta mies ei siivoo sen jälkiä ni se lähtee ja salaa se on vietävä piikille/kaverin häkkiin.

voisitko sanoo miehelles, että joko hän siivoaa tai koiralle etsitään uus koti. ja jos ei usko niin sit lakkaat itekin siivoamasta ja katot koska alkaa miestä ottaan karvat päähän

Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
hihnassa eteisessä?!! Häh? siis sisällä koira on kiinni? miksi?

siksi että siitä lähtee karvoja niin paljon,saan edes vähän rajattua ettei niitä ole keittiössä tms.

Ei oo totta?! Taidat olla porvoosta :D Vie se edes pihalle liekaan, niin ei tule niitä vähäisiäkään karvoja.

Eikö uusi koti olisi paras vaihtoehto, jos koiraa pidetään sisälläkin kiinni ja karvat noin paljon haittaa. Jos mies haluaa koiran pitää, niin imuroi kyllä vaikka joka päivä, kunhan pyydät.

Kääri koira kelmuun tai jätesäkkiin, pistele vain silmän ja kuononreijjät: koira saa olla vapaana eikä tule karvoja, tadaaa! :D Ainut miinus, että kusi saattaa vuotaa kelmun välistä ja paska ei pääse ulos pakoputkesta........

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Kääri koira kelmuun tai jätesäkkiin, pistele vain silmän ja kuononreijjät: koira saa olla vapaana eikä tule karvoja, tadaaa! :D Ainut miinus, että kusi saattaa vuotaa kelmun välistä ja paska ei pääse ulos pakoputkesta........

Voihan sille laittaa vaipat. Pitää vaan tehdä hännälle reikä tai leikata häntä pois.

Näitä on helvetin ihana lukea just kun oma koira on kuollut pari päivää sitten.. :|

Nyt en jaksa sanoa muuta kuin, että jos oot tommonen JOO ETSI SILLE KOIRALLE PAREMPI KOTI!

Ei sulla kuulu edes olla koiraa jos sitä noin pidät ja kohtelet! Meillä 2 koiraa ja karvoja 10 koiran edestä (ainakin siltä tuntuu ) mutta se on sen vaivan ja siivoamisen arvoista!!

Mä en ite henkkoht tykkää koirista ollenkaan, mutta en tykkää myöskään ihmisistä jotka haalivat itelleen niitä eikä sitten pidä niistä kunnolla huolta (koskee ihan kaikkia lemmikkejä )
Anna pois se koira, jollekkin joka ei pidä sitä eteisessä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En halua tota koiraa tai haluan ja en.Sekavaa,siitä lähtee hirveesti karvoja ja miestä ne ei haittaa mua haittaa,pidän koiraa hihnassa eteisessä silti niitä karvoja leviää taloon ja imuri heiluu kun minä yksin sitä heilutan prkl!!
Toi koira lähtee kohta vaikka mies sen haluaa pitää,en jaksa yskin sen sotkuja siivota koko aikaa.
Eikö olekkin oikeen että kerta mies ei siivoo sen jälkiä ni se lähtee ja salaa se on vietävä piikille/kaverin häkkiin.

Pitäisköhän susta ilmoittaa eläinsuojeluun näin joulun kunniaksi???

Siis ei koiraa nyt mitenkään kaltoin kohdella,kyllä sen kaa lenkkeillään,mutta karvanlähtöaikaan ei mun voimat yksinkertasesti riitä sen sotkujen siivoomiseen ja todella haluan luopua koirasta koska en katso että me sitä voitas pitää,mutta mies ei suostu!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja koira on fleksissä,se pääsee kyllä liikkumaan ja me asutaan kerrostalossa ja toi eteinen on silleen että se kyl näkee ihmisiäkin.

Antakaa vaan se koira pois, parempi sille.
Koiran harjaus ulkona lenkkireissulla auttaa jonkun verran ja toi meidän koira tykkää, kun sitä varovasti imuroi :)

Koiran pitäminen hihnassa eteisessä on Suomen eläinsuojelulain vastaista. Eiköhän olisi parempi etsiä sille koiralle uusi koti ja pian! Inhottava sanoa, mutta lopetuspiikkikin on armollisempi vaihtoehto koiralle kuin viettää elämänsä ei-toivottuna eteiseen kytkettynä.

Koira on elävä olento, ja sen hankkimisen pitäisi olla koko perheen yhteinen päätös!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö:
mitä eläinrääkkäystä se on jos koira on hihnassa sisällä???

En tiedä koirista mitään, mutta luulisin koiran kaipaavan virikkeitä ja liikuntaakin(?) enemmän. Kuulostaa aika virikkeettömättömältä ympäristöltä.

Yhteistyössä