Vieläkö uskaltais hakata päätään seinään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miessaldo:

Herra A: ihana paitsi että halusi iskeä jokaisen vastaantulevan naisen. En tiedä vieläkään edes, missä kaupungissa asui. Ajoin suhteen alas.

Herra B: kahden kuukauden tapailun jälkeen muisti kertoa, että kotoa löytyy avovaimo. Halus jatkaa suhdetta, mutta ei halunnut jättää avokkia, koska "sä olet niin paljon nuorempi, että kuitenkin jätät jossain vaiheessa." Jätin siinä vaiheessa.

Herra C: parin kuukauden seurustelu päättyi, kun paras kaverinsa kertoi jätkän menneen naimisiin mun selän takana venäläisen ilotytön kanssa. Sai 20tmk kahden vuoden nimellisestä avioliitosta, jonka jälkeen muija voi hakea Suomen kansalaisuutta. Olisi halunnut jatkaa suhdetta, mutta en halunnut seurustella parittajan kanssa.

Herra D: narahti insestistä, kun lapsemme (kuopukseni) oli 3v.

Tämän jälkeen sanoin kavereille, etten enää uskalla yrittää, koska kehitys menee siihen suuntaan, että seuraava pistää mut varmaan kylmäksi. Kommentin jälkeen..

Herra E: esikon isä puukotti avovaimonsa hengiltä.

Usko tai älä, mutta totta on. Vieläköhän sitä uskaltaisi yrittää seurustelua? :)

Uskaltaisitko itse vai onko jo kohtalon sormi osoittanut, että viisainta sulkea miehet elämästä?

Kohtalon sormi olet sinä itse, joka löydät nämä tämän tyyppiset miehet vaistollasi. Muuta kohtaloasi ja valitse muuta kuin mihin olet elämäsi aikana kasvanut.

No juttu on niin, etten ole itse varsinaisesti halunnut yhtäkään näistä miehistä vaan ne on halunneet mut. Jokainen jollain tapaa tuntunut etsivän pikemminkin äitiä kuin naista. Enää en ole ottanut yhtäkään jokuseen vuoteen, koska ei huvita enää hoivata aikuisia miehiä.

Jos vielä elämääni jonkun otan, otan seuraavalla kerralla ihan itsekkäästi sellaisen, jonka MINÄ haluan. Mietin vaan, mitä siitä mahtaa seurata.

Yhteistyössä