Vieläkö uskaltaa mökille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annukka-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annukka-80

Jäsen
02.05.2007
315
0
16
Kaverien kanssa olisi halua lähteä mökille viikon päästä, silloin on jo vko 35 menossa. Vieläköhän sitä uskaltaa lähteä... Onko jotain ennakoivia merkkejä siitä synnytys voi pian alkaa? Supistuksia ei oo ollu oikeestaan ollenkaan, ja vuoto on ihan samanlaista kuin aiemminkin.

Jyväskylään ei ole mökiltä pitkä matka, joten apua kyllä saa jos jotain sattuisi. Mutta eniten pelkään että mies innostuu lupauksista huolimatta ottamaan useamman ja ei sitten olekaan mulle tukena jos synnytys alkaa :/ Sitä en nimittäin kestäis että kännissä yrittäis sairaalassa hääriä mukana... :kieh:

Kuule.. elä normaalisti niin pitkään kuin voit, varsinkin jos sulla ei oo mitään supisteluja ollu. Mulla tulee itellä huomenna 42 viikkoa täyteen ja olisin tullu mökkihöperöksi jos olisin ajatellut että minne tässä uskaltaa enää lähteä..

Hyvää mökkeilyä! :wave:

Niin, mulla on kuitenki mies ollu aina ajokunnossa jos jonnekki lähetty kyläilemään tms. Se on vähä niinku sen homma.. että jos sattuu että tulee lähtö. =)

Ihan tähän asti minä ainakin olen ollut mökkeilemässä ja mies kyllä otellut kaljaa siinä sivussa... Ollaan uitu, saunottu ja grillailtu ja ihan ulkohuussissa asioitu, kun joku tuota hygieniapuolta on mökkielämässä kauhistellut. Mut hyvin on mennyt. Tosin, itselläni ei supisteluja myöskään ole ollut, pientä menkkamaista jomottelua kyllä, mut en ole antanut haitata tahtia... Ja jos synnytys käynnistyy, otan taksin ja sanon miehelle heissuliveit, jos tuntuu etten kehtaa mukaan ottaa... Mut on ottanut aika maltillisesti ilman sanomisiakin. Hyvää mökkilomaa sanon minä... B)

Itse kyllä uskalsin lähteä mökille vielä tuossa vaiheessa,kun sairaalaan ei ollut mahdoton matka ja tiesi että sinne pääsee tarvittaessa vaikka taksilla =) Itselläni synnytystä enteileviä merkkejä oli silloin tällöin pieniä supistuksia ja löysä kakka =) ja niitä oli jo 1-2 viikkoa ennen synnytystä..Miehen juominen on tietysti siitä itsestään kiinni..itselläni ei onneksi kummankaan synnytyksen aikana käynyt niin että mies olisi ollut kännissä tai krapulassa =) Mutta sitähän ei voi etukäteen tietää,että alkaako synnytys juuri silloin,kun miehestä ei tuen antajaksi ole..ja millä raskauviikolla..itse synnytin 37+2 ja 40+0. Mutta mielestäni uskaltaa vielä tuossa vaiheessa käydä jos kerran sairaalaan pääsee tarpeen tullen =)

Huhujen mukaan suurimpaan osaan synnäreitä ei viinalta haisevia tai humalaisia puolisoita huolita edes mukaan vaan käsketään kotiin selviämään. Ja ymmärtäähän sen, koska osa humalaisista ja krapulaisista on tuossa tilassa erittäin arvaamattomia, joten kyse on myös kätilöiden työturvallisuudesta. Eli kannattaa pitää mies ajokunnossa tuonkin takia...

Yhteistyössä