Vieläkö tulee pakkasia tälle talvea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänään aion viedä jo jotain kirpparille, en tiedä ostaako kukaan niitä nyt, mut saisi tilaa kaappiin jos ostaisi.

en tiedä,mutta kyllä minä ainakin lähden kevät-vaatteita tänään kahteleen kirpparille,ei tulis mieleenkään toppavaatteita ostella tähän aikaan vuodesta..

ja ap:n kysymykseen:mä olen miettinyt juurikin tänään,että joko uskaltais laittaa toppavaatteita pesuun,ja ainakin omani ja isompien lasten taidan laittaakin,ehkä pienemmille jätän vielä varalta toppavaatetta esille.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tänään aion viedä jo jotain kirpparille, en tiedä ostaako kukaan niitä nyt, mut saisi tilaa kaappiin jos ostaisi.

en tiedä,mutta kyllä minä ainakin lähden kevät-vaatteita tänään kahteleen kirpparille,ei tulis mieleenkään toppavaatteita ostella tähän aikaan vuodesta..

ja ap:n kysymykseen:mä olen miettinyt juurikin tänään,että joko uskaltais laittaa toppavaatteita pesuun,ja ainakin omani ja isompien lasten taidan laittaakin,ehkä pienemmille jätän vielä varalta toppavaatetta esille.

Kummasti silti joulunjälkeisistä aleista niitä ostellaan, mut kellään ei tule mieleen 2kk myöhemmin enää ostaa :| No, yrittänyttä ei laiteta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Minulla tulee mieleen ostaa talvihaalareita tähnkin aikaan vuodesta jos ne tod. edullisesti saa. Ostin pojalle esim. Motion Wearin uudenveroisen haalarin vast'ikään kirpparilta 2,50? :lla. ;)
Mutta kaikkia ei tosiaan kiinnosta ostaa varmaankaan tilanpuutteen takia, moni pöytä on kirpprilla nyt -50% viimeiset päivät, tekee kyllä löytöjä..

Yhteistyössä