L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pläski:Muutama kilo vielä pois! Taida olla suositusten ylärajoilla nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja pläski:Suositus 150cm:lle on 45-56kg. Joten kyllä siinä vain on painoa yli suositusten
Alkuperäinen kirjoittaja pläski:Suositus 150cm:lle on 45-56kg. Joten kyllä siinä vain on painoa yli suositusten
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja pläski:Suositus 150cm:lle on 45-56kg. Joten kyllä siinä vain on painoa yli suositusten
Pituutta ap:lla on kylläkin 160cm!
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja pläski:Suositus 150cm:lle on 45-56kg. Joten kyllä siinä vain on painoa yli suositusten
Samaa katsoin Painonvartijoiden sivuilta ja kauhistuin.
Mä olen 152cm ja olisin mielestäni liian laiha jos painaisin 45-49kg. Kamalaa että se on joku suositus.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Kai sen ihminen tietää itse onko liian lihava.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Kai sen ihminen tietää itse onko liian lihava.
Ei muuten välttämättä tiedä. Joskus oma mieli vääristää peilikuvan. Kun mun mies katsoo mua, se näkee erittäin hoikan ihmisen. Kun mä katson peiliin, näen muutaman kilon poistettavaa siellä täällä. Ärsyttävää. :|