Vieläkin noista masukuvista palstalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Oletteko huomanneet, että kun reilusti ylipainoinen esittelee selvää vauvamasuaan, niin ei se todellisuudessa ole millään muotoa selvä vauvamasu? Monen kohdalla ei todellakaan osaisi sanoa onko raskaana vai ei. Täällä kun ollaan jo haukuttu turvotuksen esittelijät, selän notkistajat, arpien peittämät, niin miksei näitäkin.

No, minulla kyllä oli ennen raskautta ylipainoa sitä en kiellä mutta ei tuosta minun mahasta ole kukaan vielä erehtynyt onko se läskiä vai onko siellä vauva.

Kannattaisko keskittyä hoitamaan se oma porstua ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Haukutaanko täällä masukuvia :laugh:

Katsos, kun nimiä on parjattu jo niin paljon, että pitää olla jotain tuoretta aihetta :whistle:

Ai kauheeta. Onneksi mulla ei ollut nettiä kun olin raskaana ja pienten lasten äiti.
Olisin varmaan pitänyt itseäni ihan kelvottamana aina nimivalinnoista haalarin merkiin. Mahakin olisi varmaan ollut ihan paskan muotoinen :D

Kylläpäs tuli taas ärhäköitä vastauksia :D Eipä tällaisia tullut kun noista edellämainituista syistä haukuttiin kuvien laittajia mutta näköjään ylipainoset on heti valmiina itseään puolustamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Haukutaanko täällä masukuvia :laugh:

Katsos, kun nimiä on parjattu jo niin paljon, että pitää olla jotain tuoretta aihetta :whistle:

Ai kauheeta. Onneksi mulla ei ollut nettiä kun olin raskaana ja pienten lasten äiti.
Olisin varmaan pitänyt itseäni ihan kelvottamana aina nimivalinnoista haalarin merkiin. Mahakin olisi varmaan ollut ihan paskan muotoinen :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kylläpäs tuli taas ärhäköitä vastauksia :D Eipä tällaisia tullut kun noista edellämainituista syistä haukuttiin kuvien laittajia mutta näköjään ylipainoset on heti valmiina itseään puolustamassa.

Ja miksi ylipainoiset ei saisi sinun mielestäsi puolustaa itseään? Vain hoikillako on yksinoikeus siihen? Missä se painoraja muuten menee, että minkä painoinen vielä saa itseään puolustaa? Ajattelin vain tarkistaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja miksi ylipainoiset ei saisi sinun mielestäsi puolustaa itseään? Vain hoikillako on yksinoikeus siihen? Missä se painoraja muuten menee, että minkä painoinen vielä saa itseään puolustaa? Ajattelin vain tarkistaa :xmas:

Toi ei ollut mun pointti, vaan se, että noi muut ei ole edes vaivautuneet itseään puolustamaan, ylipainoiset sen sijaa... kovin on herkkää porukkaa...

Yhteistyössä