VIELÄKÖHÄN TUO 6V RÄÄKYY NOIN KARSEESTI SEURAAVAT 6 VUOTTA???

Miten voikin olla noin herkkänahkainen ja kun ei tahtoonsa saa läpi niin väistämättä seuraa vähintääkin vartin "kuin sikaa vietäis teuraalle"-huuto kohtaus....

Ei oo ihme, että neidin tunnepurkaukset alkaa jo iskääkin ärsyttämään ja välistä tuntuu, että uhkailu-kiristys-lahjonta-linja tuppaa lipsumaan jo enemmän tai vähemmän uhkailu-linjalle... :headwall: :headwall: :/

On noista herkkisperillisistä meillä tuo Rapu-poikanenkin tosi herkkä ja meinaa mennä vielä koululaisenakin tuolle uikutus ja krokotiilin-kyynel esitykselle, mutta tämä neiti kyllä jaksaa.... :whistle:

Minkä draamakuningatar näyttelijän maailma hänessä menettääkään... ;)
 
vieras
Et olis antanut niin usein periksi, tuon siitä saa kun saa tyttölapsen ja pitää sitä ihan prinsessana, niin kostautuuhan se. Ja sitten sanotan että kyllä tytöt on vaikeita, niin kun ite teit niistä sellaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Rääkyy siishen asti kunnes muuttaa pois kotoa. sen jälkeenkintulee vielä joskus luoksesi rääkymään.Koeta kestää :D
Mut kun noita rääkyjiä on niin monta...tuplaten tyttäriä ja poikia...

Lohduttaudun sillä, että mulla ois ehkä eka vloppu AIVAN YKSIN 15 vuoteen edessä ens kuussa, kun ukko lähtee käymään kotikonnuillaan lähes koko lössin kanssa ja se viimeinenkin menee taatusti kylille, kun vaan lähtölupa annetaan :D :D



 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et olis antanut niin usein periksi, tuon siitä saa kun saa tyttölapsen ja pitää sitä ihan prinsessana, niin kostautuuhan se. Ja sitten sanotan että kyllä tytöt on vaikeita, niin kun ite teit niistä sellaisia.
Elähän yksinkertaista ...jos oot itse lellinyt piloille niin ei kaikki sitä harrasta...toisilla on vain niin pirun vaikea luonne... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et olis antanut niin usein periksi, tuon siitä saa kun saa tyttölapsen ja pitää sitä ihan prinsessana, niin kostautuuhan se. Ja sitten sanotan että kyllä tytöt on vaikeita, niin kun ite teit niistä sellaisia.
Elähän yksinkertaista ...jos oot itse lellinyt piloille niin ei kaikki sitä harrasta...toisilla on vain niin pirun vaikea luonne... ;)
Ja kaikilla sinun lapsilla SATTUU olemaan, kiva että itse uskot tuohon harhaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et olis antanut niin usein periksi, tuon siitä saa kun saa tyttölapsen ja pitää sitä ihan prinsessana, niin kostautuuhan se. Ja sitten sanotan että kyllä tytöt on vaikeita, niin kun ite teit niistä sellaisia.
Elähän yksinkertaista ...jos oot itse lellinyt piloille niin ei kaikki sitä harrasta...toisilla on vain niin pirun vaikea luonne... ;)
Ja kaikilla sinun lapsilla SATTUU olemaan, kiva että itse uskot tuohon harhaan.
No niin. Otahan pilleri tai irrota ittes takertumisen syövereistä, sillä sattuu ja tapahtuu ja sitähän tämä lätinä tällä palstalla on :whistle: :whistle:


Kuppi kuumaa vois tehdä pilkun n...siis viilaajallekin hyvää silloin tällöin.... ;)






 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Miten voikin olla noin herkkänahkainen ja kun ei tahtoonsa saa läpi niin väistämättä seuraa vähintääkin vartin "kuin sikaa vietäis teuraalle"-huuto kohtaus....

Ei oo ihme, että neidin tunnepurkaukset alkaa jo iskääkin ärsyttämään ja välistä tuntuu, että uhkailu-kiristys-lahjonta-linja tuppaa lipsumaan jo enemmän tai vähemmän uhkailu-linjalle... :headwall: :headwall: :/

On noista herkkisperillisistä meillä tuo Rapu-poikanenkin tosi herkkä ja meinaa mennä vielä koululaisenakin tuolle uikutus ja krokotiilin-kyynel esitykselle, mutta tämä neiti kyllä jaksaa.... :whistle:

Minkä draamakuningatar näyttelijän maailma hänessä menettääkään... ;)
Ai, mun rapu-poika oli oikein fiksu ja halusi jo 4v jäädä välillä jatkamaan yksin kotiin leikkejään kun toista odotin ja kävin lähikaupassa. Oikein fiksu isoveli eikä yhtään mustasukkainen vauvasta/vee kävi jo yksin kaupungissa linjurilla hakee uusiin rattaisiin uuden osan kun ostimme emmekä huomanneet puuttuvaa osaa.
 

Yhteistyössä