N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ketkä "uskovaiset"? On nimittäin aika laaja käsite.
Mun tuntemista uskovaisista taitaa valtaosa syödä, paitsi muslimit.
Mä sain 90-luvulla koulussa verilettupäivinä pinaattilettuja, kun helluntailaiset vanhempani vetosivat uskontoon. Kaikki muut helluntailaisten vanhempien lapset mun/rinnakkaisluokilla söi niitä verilettuja. Pikkusisaruksilleni vanhempani eivät enää kirjoittaneet vapautusta veriletuistaMut ei siis ollut edes parisenkymmentä vuotta sitten mikään ehdoton kielto, jota kaikki olisivat noudattaneet. Nykyään varmaan vieläkin harvinaisempi.
Jee, onneksi olet ateisti niin lapsesi saa luvan kanssa syödä verilettuja.naurattaa kun minusta ne on todella oksettavia ja itse olin aina ihan mielellään vaikka syömättä mieluummin.
Paljon on omituista ja tyhmää ja väärää. Mut mun mielestä Jumala on hyvä, vaikkei me kaikki sen kaverit välttis olla niin hyviä.![]()
Ne voi olla pelottaviakin kyllä. Mua ei pelottaneet sellaiset, ne oli niin perusjuttuja mun mielessä. Monta muuta huonoo juttua osaisin kyllä nimetä... Kielteinen suhtautuminen esim. tanssiin. Tanssi on nykyisin mun lemppariasioita.
En syö. Mustamakkara näyttääkin ihan kakkapökäleeltä, makukaan ei ole kummoinen kun joskus kauan sitten maistoin.