Vieläkö tän ikäisillä on lapsia suunnitelmissa?

  • Viestiketjun aloittaja Jorma
  • Ensimmäinen viesti
Miulla taitaa olla krooninen vauvakuume!!! Ikää 32v ja lapsia neljä: 8v,6v,4v ja justiinsa 1v...Ja on alkanu mieltä kaihertaa,että suodaankohan miulle ikinä "täyskättä",että vielä yhtä vauvaa saisin hoidella?Tosiaan tää tauti kroonista sorttia,kun jokaisen jälkeen oon halunnu "vielä yhden"...eikä koskaan oo ollu sellaista tunnetta,että ei enää ikinä yhtään.Sitten kai kun ikää on tarpeeksi,tulee kroppa vastaan,sillä onhan ihan erilaista olla 20- 30- tai 40v.

Mut nyt onkin pikku mutka matkassa.Kun ei oo enää sitä miestä!!!On siis NAUTITTAVA KIITOLLISENA TÄSTÄ NELIKOSTA ja katsottava mitä tulevaisuus tuo tullessaan,jospa jostain kävelisi mukava mies elämääni ja sen myötä perheenlisäystä...Iän puolesta miulla kuitenkin vielä muutamia potentiaalisia vuosia,ennen kuin kroppa sanoo stopit.Mukava tietää,että kaikki ovet on vielä avoimet!
 
Vieraileva odottaja
Nelja lasta ja viides masussa! Ja kylla nama taitavat jaada tahan; ei kesta kroppa enaa lisaa odotuksia :'(
Oma ika 38v syksylla ja mies pian 41v; lapset 15v , 11v, 8v, 4v.
 
Minä olen taas 36 v. ja ennestaän on yks poika 92 syt.sairastaa
autismia ja epilepsiaa on kuntoituksessa jyväskylässä yhdessä perheessä.
mulla on uus mies ja me haluamma yhteiset 2 lasta .odotan ensimmäistä hänelle. =)
 
Kolme lasta saatu 20-30-ikävuosien välillä. Ensimmäinen menee ekalle, toinen tarhaan ja kolmas on enkelinä Taivaassa. Ikävä kyllä lapsia ei tule enempää, ellei ihan todella suurta vahinkoa tapahdu. Vahinkoa siksi, että syön sikiölle myrkyllisiä lääkkeitä ja meillä todettiin kaiken painolastin lisäksi perinnöllinen sairaus perheessä. :/ Mutta sylissäni on aina paikka ihan vaikka jokaisen muksun käydä kuiskaamassa elämän viisaus!

Jortsulle..isukin kanssa kiillottelemme täällä prätkää, emmekä murehdi maailman lasten lukumäärää! :hug:
 
Ensimmäiset kaksi lasta sain 24 ja 26 vuotiaana. Nyt olisi tulossa 34 vuotis synttärilahjaksi kolmonen, josta varmasti nauttii vieläkin enemmän. Ja miks ei sille kolmoselle vois tulla kaveri, niin olis kaksi sarjaa... Ja kyllä mieskin vielä jaksaa, vaikka ikää 42!
 
Esikoinen syntyi lokakuussa -06, jolloin olin 33 v. Toisesta ja ehkä vielä kolmannestakin haaveillaan, katsotaan kuinka paljon tässä "vanhoilla päivilläni" ehdin.

Olisin aloittanut aikaisemminkin, mutta lapsettomuushoidot kestivät viisi vuotta ennen tätä ensimmäistä tärppiä. Ne julkisen jonot...

 

Yhteistyössä