vieläkö sinulla on onni omistaa äiti?

Onko sinulla vielä äiti ja oletteko hyvissä väleissä?Oma äitini kuoli muutama kuukausi sitten ja en meinaa päästä surusta yli millään :'( vielä monesti on mielessä että soitanpa äitille ja kerron jonkun asian,mutta sitten muistankin etten enää voi.Äärettömän surullinen olo :'( Äitini oli maailman ihanin ihminen :heart:
 
Vielä äiti elossa, ei kyllä tiedä kuinka kauan. Sydämessä ohivirtausta ja parhaillaan selvitellään voiko mitään korjausta tehdä vai hiipuuko elo pikkuhiljaa huimaamatta. Meinasin menettää äitini muutama kuukausi sitten ja siitä lähtien aika on ollut todella pitkää. Voimia sinulle :hug:
 

:hug: Halaus sinulle ap !
Minultakin kuoli maailman tärkein ja ihanin äiti pari kuukautta sitten aivan liian aikaisin pois. Tuntuu ettei tästä pääse yli ollenkaan. Tyhjä olo, kun ei voi soittaa tai käydä, halata tai nauraa yhdessä enää. Nyt vain muistot jäljellä. :'(
 
On äiti ja olemme hyvissä väleissä. Hänellä on kuitenkin sairauksia ja ikä alkaa painaa, olenkin aina välillä suruissani miettinyt että kun hänestä joskus aika jättää kuin tyhjän tilan hän jättää.
:hug:
 
Äitini kuoli jokunen vuosi sitten. Kaipaan häntä paljon! Varsinkin nyt oman lapsen myötä olisi ihana ku äiti olisi lähellä konkreettisesti.

On niin surullista, kun joku niin tuttu ja turvallinen on poissa. Äitilapsisuhde on kyllä jotain ainutlaatuista, joka kestää koko elämän ja on myös aikuisena hyvin tärkeä.
 
Tuntuu että olisin halunnut pitää äidin vielä montamonta vuotta...lähtö tuli täysin yllättäen.Suren niin paljon sitäkin kun lapseni eivät saaneet nauttia rakkaan mummon seurasta pidempään :'( iso ikävä heilläkin ja lohduton olo.Äitiä ja mummoa ei mikään eikä kukaan voi milloinkaan korvata :heart: Ehkä tämä ikävä helpottaa pikkuhiljaa.Olisi vaan niin ihana mennä mummolaan ja istua äidin kanssa kaffikupposen ääreen juttelemaan niitä näitä.Ikävä on sanoinkuvaamattoman suuri. :ashamed:
 
:hug: Voimia :hug:

Mun äiti kuoli jo kohta 8.vuotta sitten ja ajoittain ikävä on vieläkin kova,esimerkiksi monet tytön oppimat asiat olisi niin kiva soittaa ja kertoa äidille tai kysyä oman äidin neuvoa tytön kanssa toimimiseen.

Onneksi mulla on maailman mahtavin isä,joka juuri soitteli :) Kertoi vieneensä omista syntymäpäivä (60.v) kukistaan osan äidin haudalle.Tytöllä on myös "varamummo" äidin siskosta joka on mun kummitätini.

Puhelen kyllä ääneen edelleen äidilleni aina joskus ja kertoilen juttuja,ehkäpä hän ne jossakin kuuntelee :)
 
:hug: Voimia sinulle!
minun äiti kuoli 11 vuotta sitten, hyvin nuorena. Kuollessaan hän oli VAIN
35.vuotias.
Kova ikävä vieläkin, tekisi niin mieli kertoa niin ilot kuin huoletkin. Yhäkin kyyneleet tulee kun miettii tai käy haudalla. Suru ja ikävä ei lopu koskaan, niiden kanssa vaan oppii elämään.
Alkuun vei vuoden verran ennen kuin "oikeasti ymmärsin" että häntä ei enää ole. Kaikka hyvää ja jaksamista sinulle!
 

Valitettavasti äitini kuoli muutama vuosi sitten sairastuttuaan parkinsonin tautiin, sitä edelsi viisi vuotta sairaalassa hoidossa.

Isäni kuoli kolme vuotta sitten keuhkokuumeeseen/ kahteen infarktiin
Kaunialan Sotavammasairaalassa.

Kaksoisveljeni kuoli kaksi vuotta sitten oman käden kautta.

Paras tyttökaverini kuoli sain tietää eilen, isältään
jolle soitin kun ihmettelin miksi hän ei vastaile, soittelimme viikottain tai jopa päivittäin.

Toivottavasti heillä on kaikilla hyvä olla :'(

Ikävä on silti kova :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 19:58 surullinen kirjoitti:
Onko sinulla vielä äiti ja oletteko hyvissä väleissä?Oma äitini kuoli muutama kuukausi sitten ja en meinaa päästä surusta yli millään :'( vielä monesti on mielessä että soitanpa äitille ja kerron jonkun asian,mutta sitten muistankin etten enää voi.Äärettömän surullinen olo :'( Äitini oli maailman ihanin ihminen :heart:
Aivan, kuin minä olisin kirjoittanut isästäni... :'( Isäni kuoli parikuukautta sitten ja ei mene päivääkään etten häntä ikävöisi! :'(

Äitini on vielä elossa, onneksi!! :heart: Äidin kanssa soitellaankin päivittäin ja meillä on loistavat välit!
 
onneton
Osanottoni äitisi johdosta :flower:

Mulla äiti on muttei siitä mitään onnea ole. Soittelee kaikille minusta ja mustamaalaa minkä kerkiää. Soittelee kännissä ja nimittelee.. Lapsenlapsistakaan ei piittaa tuon taivaallista. Aivan turha ihminen minulle, ikävä kyllä. :/
 

Yhteistyössä