Paitsi että oltiin tehty muutakin... Mä vaan en muistanu koko hommasta mitään... Itse asiassa kuulin siitä vasta vuoden tapauksen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin
Meille pääsi käymään samoinAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin
sama täällä!Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin
Voisin peesata tätä...Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin
Minä myös! Tosin muistan mikä biisi silloin soi asiat tärkeysjärjestyksessäAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:11 Panthera leo kirjoitti:\Voisin peesata tätä...Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin
Hyvä että on muitakin.... Pakko oli ihan miehelle töihin laittaa textari ja kysyä muistaako hän. Ei muistanut. Oishan se tietysti ihanan romanttista jos vois muistaa, mutta pääasia että pussattiin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:13 2äiti kirjoitti:\Minä myös! Tosin muistan mikä biisi silloin soi asiat tärkeysjärjestyksessäAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:11 Panthera leo kirjoitti:\Voisin peesata tätä...Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin
, ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:12 salsai kirjoitti:Meil ei mittä romanttista touhuu ollut silloin..
Kännis ku pienet ankat, ja aamulla henki hais niin pahal et ei ainakaan jalkoja sillä tavalla alta vienyt.