mii
pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
mistä löysit?Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:mulla noitten lisäks ongenkoukku ja cd levy
saitko sen kasetin perusteella sen puupalan putoomaan vai klikkailitko vaan? ku siinä kasetissa on kyllä et millai vois mennä ne ruudut siinä taulussa mut koitin ja ei tapahtunu mitään...Alkuperäinen kirjoittaja pop:mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
miten sen videon voi käyttää?Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Kirjahyllyssä olevassa puulaatikossa. Käytetystä videosta sain koodin.
kasetilta saa ohjeen miten ruutuja klikkailee sit puupala putoo. siirrä tv ensin eteenpäin ja johto seinään. paperi taisi tulla kynästä (?????) en tod oo varma..Alkuperäinen kirjoittaja mii:saitko sen kasetin perusteella sen puupalan putoomaan vai klikkailitko vaan? ku siinä kasetissa on kyllä et millai vois mennä ne ruudut siinä taulussa mut koitin ja ei tapahtunu mitään...Alkuperäinen kirjoittaja pop:mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
just huomasin ku tajusin ottaa kasetin koneesta pois =)Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Kirjahyllyssä olevassa puulaatikossa. Käytetystä videosta sain koodin.
joo mä painelin niitä ruutuja sen videon perusteel mut ei sieltä mitään putoillu. koitan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:kasetilta saa ohjeen miten ruutuja klikkailee sit puupala putoo. siirrä tv ensin eteenpäin ja johto seinään. paperi taisi tulla kynästä (?????) en tod oo varma..Alkuperäinen kirjoittaja mii:saitko sen kasetin perusteella sen puupalan putoomaan vai klikkailitko vaan? ku siinä kasetissa on kyllä et millai vois mennä ne ruudut siinä taulussa mut koitin ja ei tapahtunu mitään...Alkuperäinen kirjoittaja pop:mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
taulun reunasta putoaa pala maljakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja mii:joo mä painelin niitä ruutuja sen videon perusteel mut ei sieltä mitään putoillu. koitan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:kasetilta saa ohjeen miten ruutuja klikkailee sit puupala putoo. siirrä tv ensin eteenpäin ja johto seinään. paperi taisi tulla kynästä (?????) en tod oo varma..Alkuperäinen kirjoittaja mii:saitko sen kasetin perusteella sen puupalan putoomaan vai klikkailitko vaan? ku siinä kasetissa on kyllä et millai vois mennä ne ruudut siinä taulussa mut koitin ja ei tapahtunu mitään...Alkuperäinen kirjoittaja pop:mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
sitte putoaa ku saat ympyröiksi ne 4 ruksia.Alkuperäinen kirjoittaja pop :taulun reunasta putoaa pala maljakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja mii:joo mä painelin niitä ruutuja sen videon perusteel mut ei sieltä mitään putoillu. koitan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:kasetilta saa ohjeen miten ruutuja klikkailee sit puupala putoo. siirrä tv ensin eteenpäin ja johto seinään. paperi taisi tulla kynästä (?????) en tod oo varma..Alkuperäinen kirjoittaja mii:saitko sen kasetin perusteella sen puupalan putoomaan vai klikkailitko vaan? ku siinä kasetissa on kyllä et millai vois mennä ne ruudut siinä taulussa mut koitin ja ei tapahtunu mitään...Alkuperäinen kirjoittaja pop:mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?
oveenAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mihis tuo avain(?) nyt sitte käy mikä tuli siittä puupalasta?
auttakaa!!Alkuperäinen kirjoittaja pop:mitä cd:llä ja miten taulun takaosan saa auki?
no milläs ihmeellä mä ne saan ympyräks? yks on ympyrä mutta että ne muutAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:sitte putoaa ku saat ympyröiksi ne 4 ruksia.Alkuperäinen kirjoittaja pop :taulun reunasta putoaa pala maljakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja mii:joo mä painelin niitä ruutuja sen videon perusteel mut ei sieltä mitään putoillu. koitan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:kasetilta saa ohjeen miten ruutuja klikkailee sit puupala putoo. siirrä tv ensin eteenpäin ja johto seinään. paperi taisi tulla kynästä (?????) en tod oo varma..Alkuperäinen kirjoittaja mii:saitko sen kasetin perusteella sen puupalan putoomaan vai klikkailitko vaan? ku siinä kasetissa on kyllä et millai vois mennä ne ruudut siinä taulussa mut koitin ja ei tapahtunu mitään...Alkuperäinen kirjoittaja pop:mulla lisäks videokasetti (käytetty) ja sit taulusta sain jonkun puupalan putoomaan ruukkuun mut en saa sitä sieltä pois. sit on joku paperinpala jossa väripalloja.Alkuperäinen kirjoittaja mii:pääseekö joku johki siinä? mul on salmiakkiruutu, kuuskulma, kynä ,naru, valokuva. onko joku löytäny jotai viä lisäks?