Vieläkin sydänystävä kateissa.. (kuopio)

25v naimisissa oleva äiti kaipailee uusia ystäviä.. lapsen synnyttyä entiset kaverit ovat kaikonneet tai muuten vaan elävät ihan eri planeetalla ( :LOL: )
joten olisi aika saada stoppia tähän yksinäisyyteen.
Meillä on 9,5kk ikäinen vilkas poika ja toinen haaveissa.
Asumme Petosella. Miehelläni on aikalailla sama tilanne, joten sellaiset perheystävät olis kivoja, voisi istua iltaa yhdessä ja tehdä kaikkea..
Päivisin olen kotona, olen hoitovapaalla. Meillä on koirakin riesana :kieh:
Olen huumorintajuinen ja rehellinen tyyppi, tykkään musiikista ja elokuvista, shoppailusta ja lukemisesta, luonnosta ja eläimistä.. en ole uskonnollinen pätkääkään, joten toivon ettet sinäkään olisi. :saint:
Olisi kiva jos löytyisi ystävä, jonka luo voisi mennä käymään (ja meille toki myös) eikä tarvii siivota ja puunata ja laittautua viimesen päälle vaan voisi olla ihan oma itsensä, huoline ja murheineen ja sotkuineen. Ettei tarviisi esittää mitään. Jaa, löytyisiköhän sellaista ystävää enää tällä iällä?
Baareissa olen rampannut nuorempana ja joskus harvoin nykyäänkin, mutta ei oo enää se nro 1 ilon aihe. Mukavampaa on vaikka käydä leffassa ja syömässä ja ottaa siinä pari jos haluaa..
Jesh, kirjoita suoraan, jos kiinnostaa uusi ystävä

a1717@netti.fi
 
Heipparallaa! Olen 26v. kahden lapsen äiti. Tyttö on nyt 7v ja aloitti juuri koulun ja poika on 8kk eli kotiäitinä minäkin olen. Perheeseen kuuluu myös mies, mutta on yleensä viikot espoossa töissä ja vain viikonloput kotosalla. Ystäviä ei ole koskaan liikaa....ja varsinkin nyt kun on taas pieni vauva kuviossa niin olisi kiva löytää ystäviä joilla myös on lapsia. Asutaan tässä hieman Kuopion ulkopuolella, mutta käyn kahdesti viikossa ostoksilla marketeilla ja muutenkin kaupungilla. ritsukka@msn.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja härveli:
25v naimisissa oleva äiti kaipailee uusia ystäviä.. lapsen synnyttyä entiset kaverit ovat kaikonneet tai muuten vaan elävät ihan eri planeetalla ( :LOL: )
joten olisi aika saada stoppia tähän yksinäisyyteen.
Meillä on 9,5kk ikäinen vilkas poika ja toinen haaveissa.
Asumme Petosella. Miehelläni on aikalailla sama tilanne, joten sellaiset perheystävät olis kivoja, voisi istua iltaa yhdessä ja tehdä kaikkea..
Päivisin olen kotona, olen hoitovapaalla. Meillä on koirakin riesana :kieh:
Olen huumorintajuinen ja rehellinen tyyppi, tykkään musiikista ja elokuvista, shoppailusta ja lukemisesta, luonnosta ja eläimistä.. en ole uskonnollinen pätkääkään, joten toivon ettet sinäkään olisi. :saint:
Olisi kiva jos löytyisi ystävä, jonka luo voisi mennä käymään (ja meille toki myös) eikä tarvii siivota ja puunata ja laittautua viimesen päälle vaan voisi olla ihan oma itsensä, huoline ja murheineen ja sotkuineen. Ettei tarviisi esittää mitään. Jaa, löytyisiköhän sellaista ystävää enää tällä iällä?
Baareissa olen rampannut nuorempana ja joskus harvoin nykyäänkin, mutta ei oo enää se nro 1 ilon aihe. Mukavampaa on vaikka käydä leffassa ja syömässä ja ottaa siinä pari jos haluaa..
Jesh, kirjoita suoraan, jos kiinnostaa uusi ystävä

a1717@netti.fi
Tää oli kun mun kirjoitus!! Ainut että emme asu petosella vaan keskustassa ja meillä on kaksi lasta, tyttö 3v ja poika kohta 2 vuotta. Mutta kaikki muu kirjoitus oli kun mun päästä :D Joten ehkäpä vaikka nähtäis joku päivä??
Mä en osaa näköjään tuota yytä laittaa mutta jos et näe tätä täältä niin voin laittaa s-postiakin.

Mulle voi laittaa postia: p_koponen@msn.com
 
Hei, Olen siilinjärveltä kohta tuleva äiti. Laskettu aika on 20.10 ja etsin seuraa päiviini. Olen muuttanut tännepäin kolme vuotta sitten, mutta tässä iässä (29v) alkaa olla jo aika huono tekemään uutta tuttavuutta. Entiset kaverit ovat kyllä tallella ja perheellistyneet mutta ovat vähän turhan kaukana. Mies reissaa työn puolesta paljon ja itsekseen kahden koiran kanssa on joskus turhankin yksinäistä...
Ajatuksia vaihtamaan, tapaamisiin tai vaikka edes kirjekaveriksi ...?
 
Hei
Olen 29v neljän lapsen (pian11v,8v,pian3v ja 5kk) äiti keskustan tuntumasta. Kotihiirenä aikaani kulutan aika paljon yksin lasten ja koiran kanssa kun mies tekee pitkää pv liki koko viikon. Olisi tosi kiva saada puistoilu, lenkkeily tai kahvi seuraa muista äideistä. Vaikka itsellä onkin jonkin verran kavereita joiden kanssa tekemisissä vielä lasten jälkeenkin, mutta tuntuu kaikilla olevan se ainainen aika pula :/ Ja ei uudet ystävät muutenkaan pahitteeksi olisi niin itselle kun lapsillekaan =)
Me ollaan ihan normaali savolainen perhe, eikä mitään uskovaisia tms olla vaikka lapsia onkin suurperheen verran =)
Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisa, ajatuksia ym tapailuiden, mailin ym merkeissä...

Minulle voi laittaa mailia p97t00p05p08@kuopiolainen.com
 

Yhteistyössä