Vielä viikko joululomaa eikä lapsella ole leikkikavereita

  • Viestiketjun aloittaja Äidin huolia
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mä en tunne ketään tältä paikkakunnalta vaikka ollaan asuttu täällä jo 10 vuotta. Työt ja ystävät on tuolla 30 km:n päässä.

Ja voi miten onnellinen olen, että lapsilla on vain 2 vuotta ikäeroa! Leikkivät keskenään. Heillä on ystävä - ainoa lapsi - joka olisi meillä aamusta iltaan jos saisi. Että kyllä se vaan kannattaa "tehdä" useampi lapsi ja pienellä ikäerolla jos vain mahdollista.
Itsellä kun on kaksi siskoa, niin kyllä vaan elämäni olisi kovasti tyhjempää jos heitä ei olisi, enkä olisi täti.

Mutta joo: mä nyt edes näe ongelmaa tuossa ap:n tapauksessa. Leiki itse! Leikkiminen on hauskaa! Ja ON syytä ,että lapsella on välillä TYLSÄÄ. Ryhtyy sitten itse piirtämään vaikka, tai pitämään nallelle kahvikutsuja.
Ellei siis mamma viitsi lukea vaikka kirjaa...
 
"repa"
no anteeksi. oon elänyt ilmeisesti jossain kuplassa ja kuvitellu että ilman ystäviä on vain tyyliin juopot ja mielenterveysongelmaiset. siis ei tietenkää kaikki he, mutta että siis sen tyyppiset joukot on niitä kellä ei oo ystäviä ollenkaan. siksi ihmettelin asiaa. mut jos ap:lla ei oo yhtään ystävää niin se on erittäin ikävää.
Minkä ikäinen olet? Kommentisi kuulostavat uskomattoman keskenkasvuisilta.
Eikö luulisi viimeistäänkin äitiyden kasvattavan ihmistä?
 
[QUOTE="repa";25343696]Minkä ikäinen olet? Kommentisi kuulostavat uskomattoman keskenkasvuisilta.
Eikö luulisi viimeistäänkin äitiyden kasvattavan ihmistä?[/QUOTE]

35 ja mulla on 3 lasta. Voi tietysti olla että henkinen kasvu on jääny kesken. Siitä huolimatta mulla on runsaasti hyviä ystäviä ja niiden lisäksi vielä runsaammin kavereita.
 

Yhteistyössä