vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

meillä tulee olemaan herätys vaikeaa, sen tiedän. Ja itse menen huomenna vielä töihin iltaan :eek:
Tutkimus oli viimeksi aika rankka, toivottavasti nyt onnistuu paremmin kun ikää tullut vähän enemmän
 
Mie vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mulla kans menee aina yhteentoista ja sit aamusin 4.50 ylös..ja samaa jatkunut jo kauan..kaikkeen tottuu :xmas:

Näinpä. Pitää vielä laittaa pyykit kuivuun ja sitten pesulle ja nukkuun. Aamulla on klo 5 herätys, kuten aina arki aamuina.

 
Mä kävin uni-eeg:ssä opiskeluaikoina ja mun piti kyl valvoa koko yö. Aamulla kävelin sitten ihan pöpperössä sairaalaan ja sielä sen ajan nukuttua olisi pitänyt mennä kouluun... ainakin opettajan mielestä. Itse kyllä painuin suoraan kotiin pehkuihin.
 
yökyöpeli
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mulla kans menee aina yhteentoista ja sit aamusin 4.50 ylös..ja samaa jatkunut jo kauan..kaikkeen tottuu :xmas:
Sairaan aikanen herätys. Nousin itsekin aikoinaan 5.00 mutta enää en jaksa ainakaan aina. Nimimerkissä selitys kun ikää tullut jo PALJON:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi että utelen, miksi olette joutuneet tuohon tutkimukseen? Oliko jotain epäilyttävää lapsen nukkumisessa?
perheen yhdellä lapsella on epilepsia ja päiväkoti on havainnut tällä lapsella tuijotteluja. toisinaan valittaa outoa pää tuntemusta, ei oikein tiedetä koskeeko päähän vai mikä on. Toisinaan aamuisin ei meinaa millään herätä.
Pari vuotta sitten otettiin ja silloin näkyi jotain, mutta ei voitu selvästi sanoa mitä se oli ja oliko mitään erityistä poikkeavaa....
 

Yhteistyössä