en ole syönyt maissia aikoihin itse, joten en voi käsittää, miten siitä ei vois luopua...
En mä ole sanonutkaan että ei vois luopua!
Mistä tämä kommentti mieleesi tulikaan?
Tyttö tykkää maissista, mutta sitä ei meillä edes ole usein.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en ole syönyt maissia aikoihin itse, joten en voi käsittää, miten siitä ei vois luopua...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22396740:Reuma todettiin puolitoistavuotiaalla tytöllä kun alkoi ontua toista jalkaansa eikä 'nyrjähdys' ottanut parantuakseen. Nyt 7 vuotias ja reumatulehdukset alkavat ilmeisesti parin vuoden tauon jälkeen nostaa uudelleen päätään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22396740:Reuma todettiin puolitoistavuotiaalla tytöllä kun alkoi ontua toista jalkaansa eikä 'nyrjähdys' ottanut parantuakseen. Nyt 7 vuotias ja reumatulehdukset alkavat ilmeisesti parin vuoden tauon jälkeen nostaa uudelleen päätään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22396740:Reuma todettiin puolitoistavuotiaalla tytöllä kun alkoi ontua toista jalkaansa eikä 'nyrjähdys' ottanut parantuakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää yötä;22420296:Vielä kiinnostais, mitä lapsi söi sitä ennen?
Katso vielä:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/GMOjamat.htm
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22421903:D vitamiini menee läpi vuoden, omega 3 lastenvalmistetta aloin antamaan.
Vehnän vaihdoin spelttiin ja maidon luomuun, voita käytetään tästä lähin vain ja ainoastaan.
Yksi hyvä keino hävittää nämä on hapatus, siis kunnollinen pitkä hapatus.