T
Tällä kertaa harmaana
Vieras
omaan aviomieheen... Suuttui sunnuntaina (krapulassa oli) niin pahasti että jopa minä pelkäsin... viskeli tavaroitaan riidan päätteksi, minä kyllä varmaan provosoin puheillani, mutta ei se oikeuta "reihumaan"... (joka alkoi siis jo, siis riita alkoi, yöllä kun herra kotiutui baarista, itse aloitti silloinkin riidan, minä halusin vain jatkaa unia koska oli aamuvuoroon meno)... sanoin kun nakkeli tavaroitaan että jos tulee lähemmäksi soitan poliisit, uhosi vaan lisää, minä puin lapset ja poistuin kotoa hetkeksi, oli rauhallinen kun tultiin takaisin....
Tyttö sanoi tänäänkin että pelottaa jos isi alkaa taas riehua... itse tiedän mitä on elää pelossa (alkoholisti isä...) Miestäni kumminkin rakastan mutta uskaltaako enää luottaa ja sit vielä tuo et lapset näki kuuli kun isi "riehui" ja se heidän pelko.... sydäntä raastaa...
Tyttö sanoi tänäänkin että pelottaa jos isi alkaa taas riehua... itse tiedän mitä on elää pelossa (alkoholisti isä...) Miestäni kumminkin rakastan mutta uskaltaako enää luottaa ja sit vielä tuo et lapset näki kuuli kun isi "riehui" ja se heidän pelko.... sydäntä raastaa...