vielä tuosta mannerheimin hoitopalvelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se varausaika on ihan hoitajakohtanen. jos sinne välitykseen soitat, niin tietysti mahd hyvissä ajoin. jos palkka on yli 48e/kk, pitää maksaa TyEl. Ne sosturvamaksut ja verot menee sit vasta isommista summista, eli aika säännöllistä hoitoa pitäis jo olla. tapaturmavakuutus pitää olla, jos on yli 10 hoitokertaa (tai jotain sinne päin, en muista tarkkaan). palkkaan kuuluu matkat, eli niistä ei tarvii huolehtia.

En nyt muista mikä tuntimäärä on rajana, mut mun mielestä hyviin tapoihin kuuluu varata ruokaa myös hoitajalle, varsinkin jos lapsetkin syövät.. Muistan itse joskus olleeni todella harmissani kun olin lapsia hoitamassa (n.6 tuntia) eikä minulle oikein ollut varattuna mitään ruokaa..

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti-09:
En nyt muista mikä tuntimäärä on rajana, mut mun mielestä hyviin tapoihin kuuluu varata ruokaa myös hoitajalle, varsinkin jos lapsetkin syövät.. Muistan itse joskus olleeni todella harmissani kun olin lapsia hoitamassa (n.6 tuntia) eikä minulle oikein ollut varattuna mitään ruokaa..

mä tarviisin vaan illaksi/yöksi ( 20.00-03.00) vahtia. eli palkka hälle olis 43.40euroa. vai onko niillä yölisä?

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti-09:
Jos ei busseja kulje enää yöllä, pitää taximatka kotiin maksa myös. Ja tosiaan varaisin jotain ruokaa hoitajalle, vaikka öiseen aikaan hoito olisikin. Ei ainakaan minun aikoina ollut mitään yölisiä.

ai vielä taxi,no sit tulee kyllä aika tyyriiks..

# Perhe maksaa käteisellä lasten hoitajalle palkkana 6,20 e/tunti, puolen tunnin tarkkuudella. Kymi-Uusimaa alueella tuntipalkka on 8,20 e/tunti. Tämä on kokonaiskorvaus, joka sisältää 9 % suuruisen lomakorvauksen.
# Hoitajalle maksettava minimipalkka on kahden tunnin palkka.

ei matkakuluja. ja tuntitaksakin riippuu siitä missä asut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
# Perhe maksaa käteisellä lasten hoitajalle palkkana 6,20 e/tunti, puolen tunnin tarkkuudella. Kymi-Uusimaa alueella tuntipalkka on 8,20 e/tunti. Tämä on kokonaiskorvaus, joka sisältää 9 % suuruisen lomakorvauksen.
# Hoitajalle maksettava minimipalkka on kahden tunnin palkka.

ei matkakuluja. ja tuntitaksakin riippuu siitä missä asut.

näin just.

Yhteistyössä