V
vieras
Vieras
tarviiko mun maksaa muuta kuin se tuntipalkka? ruokaa hoitajalle tmv? hommaanko hänelle kyydit? miten paljon ennen tarvetta pitää varata hoitaja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti-09:En nyt muista mikä tuntimäärä on rajana, mut mun mielestä hyviin tapoihin kuuluu varata ruokaa myös hoitajalle, varsinkin jos lapsetkin syövät.. Muistan itse joskus olleeni todella harmissani kun olin lapsia hoitamassa (n.6 tuntia) eikä minulle oikein ollut varattuna mitään ruokaa..
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti-09:Jos ei busseja kulje enää yöllä, pitää taximatka kotiin maksa myös. Ja tosiaan varaisin jotain ruokaa hoitajalle, vaikka öiseen aikaan hoito olisikin. Ei ainakaan minun aikoina ollut mitään yölisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai vielä taxi,no sit tulee kyllä aika tyyriiks..
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai vielä taxi,no sit tulee kyllä aika tyyriiks..
No, millä itse kotiudut silloin klo 3? Jos sama taksi kuljettaa hoitajankin, ei tarvitse maksaa aloitusmaksua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:# Perhe maksaa käteisellä lasten hoitajalle palkkana 6,20 e/tunti, puolen tunnin tarkkuudella. Kymi-Uusimaa alueella tuntipalkka on 8,20 e/tunti. Tämä on kokonaiskorvaus, joka sisältää 9 % suuruisen lomakorvauksen.
# Hoitajalle maksettava minimipalkka on kahden tunnin palkka.
ei matkakuluja. ja tuntitaksakin riippuu siitä missä asut.