L
Loka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ja mä oon sitä mieltä että nvl lekuri on sama ku talonmies tarkastais...Alkuperäinen kirjoittaja Loka:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mä kävin raskauden lääkäritarkastukset yksityisellä. Neuvola korttiin merkkasi normisti kaikki mitä pitikin. Ei siinä sen kummempaa ollut, sanoin vaan neuvolassa että menen omalle gynelle tarkastuksiin. Monet tekevät kuulema niin.
Hyvä, noin minäki nyt sitte taidan tehdä =) Mies on sitä mieltä että kaikki käynnit yksityisellä mut mie oonki meistä se joka enemmän miettii tuota rahaa![]()
![]()
Miun luottamuspula näitä mein viikottain vaihtuvia ulkomaalaisia lääkäreitä kohtaan on ihan oikeutettu. Kilpirauhasen vajaatoiminnasta oon kärsiny kesästä -05, lääkityksen sain KINUAMALLA kymmenennettä kertaa tammikuussa -06. Nyt maaliskuussa menin valittamaan väsymystä ni lääkäri ei edes laittanu labraan. Määräs suoraan sairaslomaa 2 viikkoa syynä masennus ja mielialalääkkeitä vaikka oli täysin tietonen tästä kilpirauhasen vajaatoiminnasta. :/
Ja kappas vaan, huhtikuun alussa oli aika KOKS:iin naistentautienpolille tän lapsettomuuden takia ja lääkäri määräs tupla-annoksen Thyroxinia ja näin sitä sitte tuli viimisen menkat 28.5 ja nyt ollaan raskaana :heart: