Vielä mietin tuota neuvola juttua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Pystyykö käymään niin että kävisin neuvolakäynnit kunnallisella ja nyt varhaisultran ja sitte raskauden ajan lääkärikäynnit ( plus kilpirauhaskokeet ) yksityisellä ? Voiko niitä tollai yhdistää ? Muut ultrat kävisin sitte kunnallisella puolella ?
Tää on niiiiin vaikea päättää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kyllä mun tietääkseni voi yhdistää, mutta miksi?

No ku Appelmediin tänään soitin ja varasin aikaa varhaisultraan ja sit aattelin että kaikki kävisinkin siellä. Mut tulin sitte kuitenkin nyt miettineeksi että miulla ois aika tk.n neuvolaan viikkoa ennen tuota varhaisultraa. Ja tuosta neuvolantätistä kuitenki tykkään.
Sitte aattelin sitä rahaakin että kyllähän siinä jonkun verran säästäis jos käviskin vaan tuon yhen ultran, kilpirauhaskokeet ja lääkärit tuolla ?
Lääkärit, labrat ja tuon ultran nyt ainaki kävisin yksityisellä.

Voi samperi ku ei osaa päättää |O

Voi yhdistää.
Mä kävin neuvolassa mutta sitten niskapoimun sekä yksityisellä että julkisella ja lääkärikäynnit yksityisellä, niin yhden lääkärikäynnin kävin neuvolassa sekä yksityisellä.
Että sekaisin siellä ja täällä.

Oot ilmeisesti Kotkasta tai lähistöltä? Appelberg on loistava. :) Kyl mun mielestä voi siis tosiaan sekoitella, eikös yksityisellä kuitenkin merkata äitiyskorttiin ne jutut?

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kamalan aikasin eka neuvola-aika jos ennen alkuraskauden ultraa jo....

Eka neuvola on 8+ :heart: Ja ultra ois ollu nyt sitte 9+

niin ne taitaa vähän vaihdella paikkakunnittain. mut aika liki mua varmaan asut, oon haminasta. ite kävin appelmedilla alkuraskauden ultrassa vkolla 7+3 ja tänään oli eka neuvola 8+6

Ehkä sitä ultraa kannattaa kuitenkin harkita myöhemmäksi, tuossa rv 8-10 (jos nyt oikein muistan?) kuva http://irc-galleria.net/view.php?nick=Viblsp&image_id=43862156

Ei oikein vielä selkoa saa. :D

Oot ilmeisesti Kotkasta tai lähistöltä? Appelberg on loistava. :) Kyl mun mielestä voi siis tosiaan sekoitella, eikös yksityisellä kuitenkin merkata äitiyskorttiin ne jutut?

Mie en tiedä yhtään et mihin merkataan, mut oisin nyt kuitenki sitä mieltä et kävisin vähä sekasin ja säästäisin vähä rahaa. Turvakaukalo, sitteri, itkuhälyttimet nyt ainaki pitää myös hommata.
Soitanko nyt sitte Appelmediin uudestaan kun sen tätsyn kanssa oli puhe et tuun siihen ekaan ultraan ja siellä sitte sovitaan seuraavat käynnit jne. Vai tarviiko soittaakaan ? menen vaan rahan kanssa ja ilmotan että seuraavaksi tuun vaan ekalle lääkärikäynnille ?
Pystyyköhän siellä sitte sumplimaan niin että labrakokeet tekis lääkärikäynnillä ku on sellanen työ ettei kovin usein pääse menemään :|

Mie kävin rv 8+2 ekassa ultrassa jo ihan siitä syystä, että halusin nähdä hyvissä ajoin, onko elämää ja vielä ihan oikeassa paikassa. Ja meijän ultrakuvasta kyllä sai jo siinä vaiheessa jotain selvääkin.

Niin juu, onneksi olkoon. Onko eka lapsi? :)

Kiitos, toinen tuloillaan, vajaa kahden vuoden yrittämisen jälkeen. :heart: Siks oiski tärkeetä mahd. pian saada tietää että onko siellä kaikki ok. :snotty:

niin ne taitaa vähän vaihdella paikkakunnittain. mut aika liki mua varmaan asut, oon haminasta. ite kävin appelmedilla alkuraskauden ultrassa vkolla 7+3 ja tänään oli eka neuvola 8+6

Samaa seutua =) Käytkö kaikki käynnit Appelmedilla ? Vai vaan tuon ultran ? Paljonko maksoi ?

Mä kävin raskauden lääkäritarkastukset yksityisellä. Neuvola korttiin merkkasi normisti kaikki mitä pitikin. Ei siinä sen kummempaa ollut, sanoin vaan neuvolassa että menen omalle gynelle tarkastuksiin. Monet tekevät kuulema niin.

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mä kävin raskauden lääkäritarkastukset yksityisellä. Neuvola korttiin merkkasi normisti kaikki mitä pitikin. Ei siinä sen kummempaa ollut, sanoin vaan neuvolassa että menen omalle gynelle tarkastuksiin. Monet tekevät kuulema niin.

Hyvä, noin minäki nyt sitte taidan tehdä =) Mies on sitä mieltä että kaikki käynnit yksityisellä mut mie oonki meistä se joka enemmän miettii tuota rahaa :whistle:

Samaa seutua =) Käytkö kaikki käynnit Appelmedilla ? Vai vaan tuon ultran ? Paljonko maksoi ?

ultran vaan kävin ja 81,05 ? tyyristä mut sen väärtti kyl. muut käynnit ihan tossa omassa neuvolassa ja tietty äpoli käynnit koksis. meitähän alkaa ilmestymään tältä seudulta useempi odottaja, kiva juttu =)

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

Hyvä, noin minäki nyt sitte taidan tehdä =) Mies on sitä mieltä että kaikki käynnit yksityisellä mut mie oonki meistä se joka enemmän miettii tuota rahaa :whistle:
Ja mä oon sitä mieltä että nvl lekuri on sama ku talonmies tarkastais...

:whistle:

ultran vaan kävin ja 81,05 ? tyyristä mut sen väärtti kyl. muut käynnit ihan tossa omassa neuvolassa ja tietty äpoli käynnit koksis. meitähän alkaa ilmestymään tältä seudulta useempi odottaja, kiva juttu =)

Taidankin tehdä nyt sitten niin että käyn ihan normaalisti neuvolat tässä, jos se ei kerran mitään ongelmaa tuota.
Mie ku appelmediin soitin ni se täti siellä sano heti että "kannattaa perua kaikki muut neuvola-ajat, ettei kannata kahdessa paikassa olla kirjoilla" :ashamed:

Taidankin tehdä nyt sitten niin että käyn ihan normaalisti neuvolat tässä, jos se ei kerran mitään ongelmaa tuota.
Mie ku appelmediin soitin ni se täti siellä sano heti että "kannattaa perua kaikki muut neuvola-ajat, ettei kannata kahdessa paikassa olla kirjoilla" :ashamed:

ei haise yhtään rahastukselta, eihän :whistle:

Yhteistyössä