Vielä kysyn kun työpaikkaa olen hakemassa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä

Vieras
"toimen kelpoisuuden osoittavat todistukset ja nimikirjaote tai oikeaksi todistettu ansioluettelo tulee toimittaa osoitteeseen.."

eli siis koulutodistukset ja ansioluettelot entisistä työpaikoista pitää lähettää sinne mut mikä on nimikirjaote ja tarkottaaks toi oikeaksi todistettu ansioluettelo et mun pitää hankkia siihen nippuun jotain allekirjoituksia..? Keneltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä:
"toimen kelpoisuuden osoittavat todistukset ja nimikirjaote tai oikeaksi todistettu ansioluettelo tulee toimittaa osoitteeseen.."

eli siis koulutodistukset ja ansioluettelot entisistä työpaikoista pitää lähettää sinne mut mikä on nimikirjaote ja tarkottaaks toi oikeaksi todistettu ansioluettelo et mun pitää hankkia siihen nippuun jotain allekirjoituksia..? Keneltä?

Me laitetaan miehen kanssa nimmarit just siihen ansioluettelon perään kun naapurin äiti (opettaja) hakee uutta työtä eli 2 kpl ei lähisukulaisten nimmareita käy.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä:

Me laitetaan miehen kanssa nimmarit just siihen ansioluettelon perään kun naapurin äiti (opettaja) hakee uutta työtä eli 2 kpl ei lähisukulaisten nimmareita käy.

Se on just sama kenen nimi niissä on, mä otan yleensä miehen ja anopin.

Kunnassa työskentelevillä on yleensä nimikirja jonka saa sieltä jostain kansliasta.

Ikinä en ole laittanut todistuksia hakemukseen mukaan. Näytän ne sitten halukkaille haastattelussa.

Yhteistyössä