vielä koiranpennun lenkittämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mun on lomalla ollu helppo käyttää sitä aamulenkillä kun joko poika ei oo ollu kotona tai sit mies on ollu pojan kaa kotona..
nyt miehellä loppu loma ja mua mietityttää toi aamulenkki, et pitääks mun laittaa kello soittaa klo6 ja ottaa huutava muksu kainaloon ja lähtee lenkille? meillä kun ei oo rattaita :snotty: ja siis poika kävelis hienosti mukana, mut sen heräämiseen menee se n.puoli tuntia ja sitä aikaa ei koira ehti odottaa... :snotty:
ennen oon vastaavissa tilanteissa antanu pojan nukkua ja menny terassille ja koira tehny tarpeensa, olen siivonnu ja sit ku poika heränny niin lähdetty lenkille..
pakko hakee exän luota rattaat, mut ei se siihen auta et poika sit karjuu koko aamulenkin ajan :ashamed:

eikö koiran voi käyttää pikaseen tarpeillansa pihalla kun poika nukkuu? Itsellä ollut useampi koira ja niin minä oon tehnyt kun poika syntyi. Poitsu tosin jo 7 v. Ei se koira siitä kärsi vaikka käytte myöhemmin sit lenkillä kun poika herää ja jos on pennusta kyse niin se oppii teidän rytmille nopeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö koiran voi käyttää pikaseen tarpeillansa pihalla kun poika nukkuu? Itsellä ollut useampi koira ja niin minä oon tehnyt kun poika syntyi. Poitsu tosin jo 7 v. Ei se koira siitä kärsi vaikka käytte myöhemmin sit lenkillä kun poika herää ja jos on pennusta kyse niin se oppii teidän rytmille nopeaa.

en mä tota 3veetä uskalla siks aikaa yksin jättää vaik oonki 99,9% varma ettei se herää...

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en mä tota 3veetä uskalla siks aikaa yksin jättää vaik oonki 99,9% varma ettei se herää...
minkälainen piha teillä on, pitääkö kauas mennä? Vai voisiko miehesi käyttää sen tarpeilla ennen töihin lähtöä? Meinaan vain et jos koiran opettaa siihen et viet sen aamulla kuudelta lenkille niin saat tehdä sitä sit seuraavat 15 vuotta. Opeta sille teidän oma rytmi.

mut toi sit pissii sisälle jos joutuu odottaa siihen et poika on valmis... äääh, kyl tää kai tästä maalaisjärjellä, noi naapurit vaan sekotti pään ja systeemit :ashamed:

äsken luin sun ketjun siitä naapurisovusta :/ täytyy myöntää et toi on pirun tuttua hommaa.mut sitä kans ihmettelin et oli niitä "koira-asiantuntijoita" :D mitä mulla on kokemusta dogista niin se on niin tautinen luupää et se voi kehittää vaik fobian siitä et ei metsään voi paskoo :D meidän dogilla oli samoja piirteitä metsässä se vaan hönötti ja selvälle paikalle paskoi :laugh:
ja irti ollessa ei tehny kuin naapurin tontille :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
äsken luin sun ketjun siitä naapurisovusta :/ täytyy myöntää et toi on pirun tuttua hommaa.mut sitä kans ihmettelin et oli niitä "koira-asiantuntijoita" :D mitä mulla on kokemusta dogista niin se on niin tautinen luupää et se voi kehittää vaik fobian siitä et ei metsään voi paskoo :D meidän dogilla oli samoja piirteitä metsässä se vaan hönötti ja selvälle paikalle paskoi :laugh:
ja irti ollessa ei tehny kuin naapurin tontille :laugh:

dogin omistajan puhetta :D:D:D

Yhteistyössä