Vielä eilen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja What is this?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

What is this?

Vieras
mies silitti päätäni,sanoi,että olen tärkeä,että en saa hävitä mihinkään,että on tullut tyytyväiseksi kanssani,että olen kaunis,pussasi otsaani,halasi,ja puhui muita kauniita sanoja.Emme harrastaneet seksiä tms.
Tänään hänellä ei ole minulle aikaa,ja käyttäytyy,kuin sinkkumies ikään=on kavereidensa kanssa,hänellä ei ole minulle aikaa.Hän saattaa pitää tuollaisia sinkkupäiviä useitakin perätysten.
Hänen kaverinsa kysyi minulta tänään,olemmeko yhdessä taas,sanoin,että emme ole.Tämä on on/off -suhde,koska seurusteluksi sitä ei voi kutsua tuon sinkkutouhun takia.Minä en halua kutsua sitä seurusteluksi,mies ehkä haluaisikin.En halua kutsua sitä siksikään,että mies pistää kaverinsa edelleni.
Olemme vielä aika pentuja molemmat iältämme,eikä meillä ole lapsia,mutta heittäkää jotain kommenttia,mitä mieltä olette tästä touhustamme,kiitän vastauksistanne jo etukäteen.
Meillä on molemmilla sekä omat, että yhteiset ystävämme.Toisemme olemme tunteneet viitisen vuotta.

No mitä tuo sinkkutouhuilu on? Siis onko se sitä, että on muita naisia? Vai sitä että välillä tavataan kavereita? Ne on kaks aika erilaista asiaa tietysti. Toisaalta myös silloin, kun nähdään kavereita, kyllä pidetään yhtetytä ja nähdään sitä omaakin kumppania.

Ja jos ootte nuoria ja ei ole lapsia, niin minkä hiivatin takia tuhlaat aikaasi? Keksi jotain muuta tekemistä ja sitä kautta varmaan löytyy parempi mieskin. Ei sitä nuorena kannata aikaa tuhlata huonoihin miehiin.

kauan olette tunteneet toisenne ja oletko koskaan ajatellut,montako vuotta elämästäs vielä aiot antaa tälle ihmissuhteelle?

Samaa luokkaa, ja ajattelin kehitellä omaa tekemistä koska meiläl kuitenkin muuten suhde toimii, paitsi ei viikonloppusin -.- se on vaan kestettävä, kun se nyt vaan on ainnut huono puoli suhteessa. Eli aion sietää niihin päiviin asti kunnes muita ongelmia ilmenee. Esim. että viikollakin luuhaa jossain. Kivaa se ois yhessä tehä jotain. :/

Mä olen varmaan aika lailla sellainen kuin sun mies tuossa seurustelun ja kavereiden tasapainossa.. :whistle:

Tarvitsen paljon omaa aikaa ja omaa tilaa, ja jatkuvasti kimpussa oleva seurustelukumppani kävisi hyvin nopeasti hermon päälle ilman että kyse olisi minkäänlaisesta eripurasta tai tunteiden viilenemisestä.

No jos se kalja menee sen suhteen edelle, niin suosittelen hankkiutumaan nopeasti eroon. Se kalja menee myös perheen edelle sitten tulevaisuudessa.

En ymmärrä miksi nuoret ihmiset kuluttavat aikaa kelvottomiin tyyppeihin. En itse sinkkuna ollessa koskaan vilkaissut edes toista kertaa tämmöisiä tyyppejä, jotka eivät osoita kunnioitusta ja välittämistä aina. Asioiden täytyy olla myös selvää silloin kun nähdään kavereita ym. Näin se luottamus ja kaikki on kunnossa. Tämmösen ihmisen kans voi myös joskus perustaa perheen enkä näe järkeä seurustella kunnolla, ellei aio toisen kanssa olla ihan oikeasti yhdessä.

Jätetty on jo,kunhan eilen kuuntelin loppulässytyksiä,kun herralle on tullut paniikki,kun en enää ole pitänyt yhteyksiä juurikaan
Kiitos kaikille vastauksistanne

Mun eksä oli just samanlaine ku ap:n ukko on. Ja sen takia se nimenomaan on eksä eikä muuksi muutu!

Koko suhde meni niinkuin ukko halus ja se pisti välit poikki aina kun halus mennä panee muita ja välillä meni muuten vaan vieraisiin vaikka "seurusteltiin". Kaverit meni AINA mun edelle. Tota touhua kesti 3 vuotta kunnes kyllästyin ja jätin sen... Pari kuukautta se yritti mua houkutella takaisin millon milläkin verukkeella. Pysyin tiukkana enkä enää lähtenyt touhuun mukaan.. Nyt mulla on ihana avomies ja kaksi lasta, elämä hymyilee. Suosittelen, ap, että hankkiudut eroon tollasesta niljakkeesta. Saat aivan varmasti kumppanin joka arvostaa sinua. :)

Yhteistyössä