Ei ole syksy, vaikka aamulla siltä tuntu kun ulos mentiin ja oli niin hiton kylmä |O Helteet tulee vielä B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Mut ulkona haisee jo syksylleMut mäkään en vielä suostu myöntämään, koska on vasta elokuu ja vielä kerkee tulee helleaalto
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Huomas sen aamulla kun ajoin tk:hon pyörällä niin aika viileää oli, eli kohta on pakko laittaa jo paksumpia vaatteita päällensä jos ei nää ilmat enää tästä lämpene. Mutta mä tykkään syksystä kun ei ole niin kuuma kuiteskaan että lenkillekin jaksaa mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Huomas sen aamulla kun ajoin tk:hon pyörällä niin aika viileää oli, eli kohta on pakko laittaa jo paksumpia vaatteita päällensä jos ei nää ilmat enää tästä lämpene. Mutta mä tykkään syksystä kun ei ole niin kuuma kuiteskaan että lenkillekin jaksaa mennä.
Kyllä mäkin tykkään syksystä, se on jotenkin niin tunnelmallinen ja mun syksyissä aina tapahtuu kaikkea mukavaa ja siksi innolla odotan mitä kaikkea tämäkin syksy tuo tulleessaan.
Mutta pidän kyllä kesästäkin paljon ja nyt tuntuu ettei tänä vuonna olis koko kesää ollut. On ollut kyllä kukkasia, lintujen laulua ja ampiaisten surinaa, mutta ei ole ollut lämpimiä päiviä, eli ei sellainen kesä mihin aina ennen olen tottunut. Ei ole ollut edes kesävaatteille käyttöä puhumattakaan rusketuksen hankkimisesta.