Viehättäviä lapsosia puistossa...

• Viestiketjun aloittaja monttu auki
  • Ensimmäinen viesti
äimä
Alkuperäinen kirjoittaja OmaTunto:
No ainahan niille voi mielipitees ilmasta, mut ei tollaset ketään kuuntele.
just niin. tuollaisille ihan turha "kuria" yrittää. ovat vakavasti häiriintyneitä ja terapian tarpeessa. ei ole normaalia "kepposta" heitellä ihmisiä kusisilla omenoilla vaan ihan sairasta.

vieras
No jos mulla on omat lapset mukana ja vahdittavana, niin en todellakaan lähde joitain nulikoita ojentamaan. Ihan turhaan räyhäisin ja saisin räkäiset naurut ja just sittä vittua ja saatanaa päälleni! Voin kerran sanoa, jos niiden touhu haittaa muita lapsia, mutta en jää siihen riitaa haastamaan ja "kasvattamaan" ihan vieraista lapsista.

vieras
En tiedä millaisista lapsista tässä nyt loppujen lopuksi on kyse, mutta on olemassa lapsia jotka ovat ihan oikeasti sellaisia että vieraan ei pahemmin kannata lähteä mitään jöötä pitämään. Lapsikin voi olla vaarallinen ja jos vielä on omia pieniä muksuja mukana niin on vain ja ainoastaan typerää mennä sekaantumaan.

haloo
ei 9-vuotiaita tarvitse pelätä, ne on kuitenkin ihan pentuja, ja teinienkin suhteen kannattaa aina kokeilla keskustelua, mutta jos lähestymistapa on pää punaisena huutaminen, niin se tehoaa yhtä huonosti kuin piipittäminen (paitsi, jos on kaksimetrinen mies ja silloinkin on yleensä turhaa). Eikä mun mielestä kyse ole siitä, onko velvollisuuteni kasvattaa muiden penskoja (muuten aika yllättävästi 10 kieppellä olevista pojista tulee kavereiden kanssa älyttömiä pkkuhuligaaneja, vaikka olisivat kotona kuinka kilttejä pikkupoikia) vaan siitä, että annatko keskenkasvuisten ajaa itsesi pois puistosta, tuskin kukaan sinne kusiomppusateeseen jääkään.

maajussitar
ihmiset ovat nykyään ihan sekaisin. onneksi asun maaseudulla niin koen sekoilua vähän vähemmän kuin lähiöväki. olen kyllä elänyt lapsuuteni lähiössä mut ei 70 luvulla tollasta ollut. rauhassa sai hiekkalaatikolla leikkiä ja äiti huusi ikkunasta syömään.

Yhteistyössä