videokamera vai digikamera?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=386128&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20685

tai

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=400883&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20670

pakko ostaa kuitenkin :'( ja jos menee rikki niin kuolen,koska just kolme päivää sitten meni digikamera taas rikki |O

ostan nyt erämaksulla :ashamed:

No jos ihan valokuvaamista varten, niin digikamera ehdottomasti. Mä en ainakaan ole ottanut yhtään valokuvaa meidän videokameralla, aika hankalaa mun mielestä.
Mutta jos tuntuu että olis kiva ottaa enempi sitä liikkuvaakin kuvaa, niin kaippa sen kuvaustoiminnonkin oppii nopeasti videokamerasta =)
Meillä on molemmat, joten digikamera kuvaamiseen ja videokamera videoimiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
No jos ihan valokuvaamista varten, niin digikamera ehdottomasti. Mä en ainakaan ole ottanut yhtään valokuvaa meidän videokameralla, aika hankalaa mun mielestä.
Mutta jos tuntuu että olis kiva ottaa enempi sitä liikkuvaakin kuvaa, niin kaippa sen kuvaustoiminnonkin oppii nopeasti videokamerasta =)
Meillä on molemmat, joten digikamera kuvaamiseen ja videokamera videoimiseen :D

mä en tie ainakin mitä nyt pitäis ostaa kesäksi jos mennä jonnekin,mietin vaan sen vielä että jos ostan sitten videokamera ja otamme kans meijän rikkinäinen kamerakin mukaan,se on toimiva paitsi näytö ei toimi hyvin,mutta kuvia kuitenkin saa hyviä

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä ostaisin molemmat.

Mulla on videokamera ja siinä on muistikortti ja kaipaan kyllä sen lisäksi vielä kunnollista digikameraa.

juu mä ostaisin myös heti molemmat,mutta rahaa menee mutenkin kesällä paljon :/ kesän jälkeen ostan taas uus digikamera,musta tuntu että ehkä nyt pitäis ostaa videokamera kuitenkin,kun kesällä on kiva otta lapsista videokuvia

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä ostaisin molemmat.

Mulla on videokamera ja siinä on muistikortti ja kaipaan kyllä sen lisäksi vielä kunnollista digikameraa.

juu mä ostaisin myös heti molemmat,mutta rahaa menee mutenkin kesällä paljon :/ kesän jälkeen ostan taas uus digikamera,musta tuntu että ehkä nyt pitäis ostaa videokamera kuitenkin,kun kesällä on kiva otta lapsista videokuvia

jos sen kameran kuvat onnistuu kerta, niin osta videokamera. Sillä saa lapsista kivoja muistoja.

Mä ostaisin molemmat.

jos sen kameran kuvat onnistuu kerta, niin osta videokamera. Sillä saa lapsista kivoja muistoja.
juu,huomenna vielä kysyn mieheltä että pitäisikö sen ostaa vai onko jotain parempi.Onko sulla muuten kokemuksia videokameroista?Mä en halua ainakin lcd näytö,kun se menee aika helposti rikki :ashamed: meijän digikamera mitä mä ostin viimeks itse värin takia meni kolmessa viikossa rikki

Mä ostaisin molemmat.

juu,huomenna vielä kysyn mieheltä että pitäisikö sen ostaa vai onko jotain parempi.Onko sulla muuten kokemuksia videokameroista?Mä en halua ainakin lcd näytö,kun se menee aika helposti rikki :ashamed: meijän digikamera mitä mä ostin viimeks itse värin takia meni kolmessa viikossa rikki

Eiköhän niissä kaikissa ole samanlaiset näytöt nykyään. Pitää vaan pitää niitä varovasti eikä ainakaan antaa niitä lapsille. Mulla on toi oma ollut jo 5v. ja ei ole mitenkään rikki ja ei oo tiputeltu edes. Toivottavasti ei tipukkaan.
Mulla menee pienelle kasetille kuva mutta joku sanoi että ne mitkä menee suoraan cd:lle olisivat hyviä. Kannattaa mennä liikkeeseen katselemaan ja kysellä ... ja sen jälkeen kierrellä ja katsella hintoja.

Mä ostaisin molemmat.

Eiköhän niissä kaikissa ole samanlaiset näytöt nykyään. Pitää vaan pitää niitä varovasti eikä ainakaan antaa niitä lapsille. Mulla on toi oma ollut jo 5v. ja ei ole mitenkään rikki ja ei oo tiputeltu edes. Toivottavasti ei tipukkaan.
Mulla menee pienelle kasetille kuva mutta joku sanoi että ne mitkä menee suoraan cd:lle olisivat hyviä. Kannattaa mennä liikkeeseen katselemaan ja kysellä ... ja sen jälkeen kierrellä ja katsella hintoja.

ok,kiitos,sorry tässä lapsi itki ,en vastanut heti :D :hug:

meillä molemmat.. digikamera kuvaamiseen (4v vanha) ja videokamera videoimiseen (ihan uus, hiljattain ostettu).

Videokamera kannattaa ostaa sellainen, että menee kasetille (meillä pieni kasetti, ja ne kasetit maksaa n.10e/3kpl, halpaa)..kestää akku paljon kauemmin. Meillä on sellainen ja voi yli tunnin kuvata putkeen (mm.esikoisen kevätjuhlassa)..

Se missä menee suoraan cd-levylle, ei kestä akku kun max 20min jos sitäkään..

Yhteistyössä