Video muslimien leviämisestä eurooppaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraana";24681963]OK, kiitos vastauksesta. Tuli tosiaan välillä ihan sellainen olo kuin puhuisit Suomen tilanteesta ja juuri Suomea kohtaan tuntemastasi huolesta.[/QUOTE]

joo kyllä tarkotan ihan koko pohjoismaiden tilannetta, eli suomenkin, huomaisn nyt että aika huonosi olen kirjoittanut kun välillä tarkotin selvästi suomen tilannetta ja välillä pohjoismaiden ja euroopan.

[QUOTE="aana";24681932]no oletko sinä katsonut sitä videota jonka linkki on ensimmäisessä viestissä?[/QUOTE]

Se ei vastaa siihen, miksi esim. suomalaiset olisivat niin heikkoja kuin nämä fanaattiset pelkurit väittävät? Aina väitetään kuitenkin,että suomalaiset, ei-muslimit on parempia ja viisaampia?

[QUOTE="aana";24681495]No katsoitko sinä tuon videon? Mulle on aivan sama onko meillä täälä kristin uskontoa vaiko eikö, mutta haluatko muslimit tänne valtaväestöksi oikeasti?[/QUOTE]

Milloin kuvittelet, että muslimit ovat valtaväestö esim. Suomessa?! :D

[QUOTE="vieras";24681869]Tekisivät edes ne paskajopit...[/QUOTE]

Niin, no, se työttömyys ja se ettei ehkä edes halua thdä töitä on sitä syrjäytymistä, joka myös taatusti joshtaa konflikteihin.
Mutta varmasti se myös, että alkuperäinen väestö ei huoli itselleen enään niitä paskajopeja, ja maahanmuuttahataustaiset henkilöt sitten tekee ne.
Eli alkuperäinen väestö pitää itseään parempana porukkana jonka ei tarvitse tehdä niitä paskajopeja, ja maahanmuuttajat ovat se porukka joka ansaitsee ne. ei sekään ole ihan oikein.

[QUOTE="aana";24681983]joo kyllä tarkotan ihan koko pohjoismaiden tilannetta, eli suomenkin, huomaisn nyt että aika huonosi olen kirjoittanut kun välillä tarkotin selvästi suomen tilannetta ja välillä pohjoismaiden ja euroopan.[/QUOTE]

No mitä asiasta ajatellaan noin yleisesti siinä maassa, jossa asut? Onko vastaavia keskustelufoorumeja, joissa ihmiset ilmaisevat huoltaan?

[QUOTE="aana";24682037]Oletko sinä katsonut sitä videota?[/QUOTE]

Älä nyt koko ajan vetoa tuohon videoon vaan palaas nyt ihan todellisuuteen! Milloin kuvittelet, että muslimit ovat OIKEATI enemmistö Suomessa? :D

[QUOTE="vieraana";24682032]No mitä asiasta ajatellaan noin yleisesti siinä maassa, jossa asut? Onko vastaavia keskustelufoorumeja, joissa ihmiset ilmaisevat huoltaan?[/QUOTE]

Hmm. Asiat on aika samalla mallilla kun suomessa, mutta paljon kärjistyneempiä, maahanmuuttajia on huomattavasti enemmän, sitten on se porukka joka on henkeen ja vereen niin suvaitsevainen että antaisivat varmaan maansa vaikka pois tasa-arvon nimissä, ja sitten on se porukka joka kritisoi maahanmuuttopolitikkaa järjen rajoissa ja viimeisenä ja ehkä pienimpänä se halla-aho meininkeihin suistunut porukka.

Olen myös huomannut sen, että silti nämä tasa-arvoa hehkuttavat ihmiset eivät haluaisi muslimia naapuriksi, ei kaveriksi ei työpaikalle, eli he ovat ok, kunhan ei heidän elämässä näy. Ja se jos joku on kaksinaismoralistista.

Ylipäätänsä koko maa on aika lailla sosialistinen.

[QUOTE="aana";24682037]Oletko sinä katsonut sitä videota?[/QUOTE]

Olisi parempi tiivistäisit videon sisältämät väitteet ja niiden perustelut, sen sijaan että vaadit katsomaan monta minuuttia pitkän videon.

Jos kelailemalla ymmärsin oikein, väite on sama vanha eli että muslimimaahanmuuttajat lisääntyvät enemmän kuin kantaväestö ja yhdistettynä maahanmuuttoon Euroopassa on 50 vuoden päästä muslimienemmistö.

Mutta kappas, äskettäin tuli Hollannista uutinen joka kertoi että toisen polven maahanmuuttajat lisääntyvät jo samaan tahtiin kuin kantaväestö, vai olikohan peräti vähemmän.

En pidä uskottavina noita äärimmäisiä populaatioennusteita.

[QUOTE="aana";24682110]No jos katsot sen videon, niin sieltä löydät vastauksen.[/QUOTE]

Hohhoijaa...vastaus on ihan todellisessa elämässä. Kokeile sinäkin, niin ei tarvitse pelätä turhaan! :D

[QUOTE="aana";24682095]Hmm. Asiat on aika samalla mallilla kun suomessa, mutta paljon kärjistyneempiä, maahanmuuttajia on huomattavasti enemmän, sitten on se porukka joka on henkeen ja vereen niin suvaitsevainen että antaisivat varmaan maansa vaikka pois tasa-arvon nimissä, ja sitten on se porukka joka kritisoi maahanmuuttopolitikkaa järjen rajoissa ja viimeisenä ja ehkä pienimpänä se halla-aho meininkeihin suistunut porukka.

Olen myös huomannut sen, että silti nämä tasa-arvoa hehkuttavat ihmiset eivät haluaisi muslimia naapuriksi, ei kaveriksi ei työpaikalle, eli he ovat ok, kunhan ei heidän elämässä näy. Ja se jos joku on kaksinaismoralistista.

Ylipäätänsä koko maa on aika lailla sosialistinen.[/QUOTE]

eli siis nämä ihmiset, jotka ovat tasa-arvon kannalla, ovat sitä vain omien sanojen mukaan, aatteellisesti, mutta eivät sitä kuitenkaan itse toteuta.

Olisi parempi tiivistäisit videon sisältämät väitteet ja niiden perustelut, sen sijaan että vaadit katsomaan monta minuuttia pitkän videon.

Jos kelailemalla ymmärsin oikein, väite on sama vanha eli että muslimimaahanmuuttajat lisääntyvät enemmän kuin kantaväestö ja yhdistettynä maahanmuuttoon Euroopassa on 50 vuoden päästä muslimienemmistö.

Mutta kappas, äskettäin tuli Hollannista uutinen joka kertoi että toisen polven maahanmuuttajat lisääntyvät jo samaan tahtiin kuin kantaväestö, vai olikohan peräti vähemmän.

En pidä uskottavina noita äärimmäisiä populaatioennusteita.

Noh, en minäkään usko että ne aivan noin radikaaleja on, mutta sinnepäin siltikkin.

Aika naurettavaa propagandaa koko video, erittäin asenteellinen. Huvitti se lukijan dramaattinen äänensävy. Jokainen harjoittakoon ihan hemmetti mitä uskontoa tahansa tai olkoon harjoittamatta, ei se mua liikuta. Tärkeintä on, että jokainen kunnoittaa toisia, eikä häiritse toisten elämää.

Tätä asiaa tärkeämpää olisi keskittyä siihen, miten tämä meidän kaikkien ihan kaikkien elinympäristö on tuhoutumassa, kun ahneet ihmiset tuhoavat luontoa! Maapallon tuhoutuminen on paljon suurempi uhka kuin jonkun harjoittama uskonto ja lisääntyminen!

[QUOTE="vieraana";24682162]

Tätä asiaa tärkeämpää olisi keskittyä siihen, miten tämä meidän kaikkien ihan kaikkien elinympäristö on tuhoutumassa, kun ahneet ihmiset tuhoavat luontoa! Maapallon tuhoutuminen on paljon suurempi uhka kuin jonkun harjoittama uskonto ja lisääntyminen![/QUOTE]

Totta! Se vaan on hyödyllisempää kiinnittää huomio muihin asioihin kun ei itse halua luopua omasta ahneudesta. ;)

[QUOTE="vieraana";24682162]Aika naurettavaa propagandaa koko video, erittäin asenteellinen. Huvitti se lukijan dramaattinen äänensävy. Jokainen harjoittakoon ihan hemmetti mitä uskontoa tahansa tai olkoon harjoittamatta, ei se mua liikuta. Tärkeintä on, että jokainen kunnoittaa toisia, eikä häiritse toisten elämää.

Tätä asiaa tärkeämpää olisi keskittyä siihen, miten tämä meidän kaikkien ihan kaikkien elinympäristö on tuhoutumassa, kun ahneet ihmiset tuhoavat luontoa! Maapallon tuhoutuminen on paljon suurempi uhka kuin jonkun harjoittama uskonto ja lisääntyminen![/QUOTE]

Olen täysin samaa mieltä tuosta uskonto asiasta, ei mulla kiinnosta paskaakaan mitä ne uskoo ja uskooko jne. MUTTA uskotko sinä siihen että jos muslimeja on suurin osa, että he hyväksyvät meidän uskonnon ja elämäntyylin. He kun eivät todellakaan ole tunnettuja mistään suvaitsevaisuudesta jne.

Olen myös erittin huolissaan maapallon roskaamisesta ja muoviin hukuttamisesta yms kaikesta paskasta, mutta se ei nyt liity tähän, enkä jaksa sitä nyt puida koska se on ihan hirveän laaja-alainen asia, eikä siinä edes loppujenlopuksi ole mitään puitavaa, sillä se joka väittää, ettei maapallo tuhoudu tällä menolla, on hullu.

[QUOTE="aana";24682095]

Ylipäätänsä koko maa on aika lailla sosialistinen.[/QUOTE]

Onko se sinusta hyvä vai huono? Näimme hiljattain karmivan esimerkin siitä, mitä hullu sosialististen arvojen vastustaja voi saada aikaan. Tietty sille olisi varmaan kelvannut mikä kohderyhmä tahansa, sattuipa nyt vain valitsemaan tämän "agendan".

[QUOTE="aana";24682205]Olen täysin samaa mieltä tuosta uskonto asiasta, ei mulla kiinnosta paskaakaan mitä ne uskoo ja uskooko jne. MUTTA uskotko sinä siihen että jos muslimeja on suurin osa, että he hyväksyvät meidän uskonnon ja elämäntyylin. He kun eivät todellakaan ole tunnettuja mistään suvaitsevaisuudesta jne.

[/QUOTE]

Suoraan sanottuna en jaksa sillä päätäni vaivata. Tällä hetkellä elän maassa, jossa on uskonvapaus, ja uskon, että näin on vastedeskin.

[QUOTE="aana";24682205]Olen täysin samaa mieltä tuosta uskonto asiasta, ei mulla kiinnosta paskaakaan mitä ne uskoo ja uskooko jne. MUTTA uskotko sinä siihen että jos muslimeja on suurin osa, että he hyväksyvät meidän uskonnon ja elämäntyylin. He kun eivät todellakaan ole tunnettuja mistään suvaitsevaisuudesta jne.

Olen myös erittin huolissaan maapallon roskaamisesta ja muoviin hukuttamisesta yms kaikesta paskasta, mutta se ei nyt liity tähän, enkä jaksa sitä nyt puida koska se on ihan hirveän laaja-alainen asia, eikä siinä edes loppujenlopuksi ole mitään puitavaa, sillä se joka väittää, ettei maapallo tuhoudu tällä menolla, on hullu.[/QUOTE]

Mutta jaksat vauhkota tilanteesta, joka ei edes näytä todellisuudelta Suomessa?! :D Milloin oikeasti kuvittelet, että muslimit ovat Suomen enemmistö? Mikä on tuo "meidän uskonto ja elämäntyyli"?? Minä olen suomalainen, mutta en todellakaan tiedä, mitä tarkoitat! Oletko sinä muka suvaitsevaisuudesta tunnettu?!

Huolestuttaa tosiaan. Kumma että nämä sinisilmäiset hyysääjä-ääliöt eivät tajua, mitä lapsillamme on edessä. Lapsemme tulevat kiroamaan typerät vanhempansa, jotka ovat ajaneet heidät ahdinkoon muslimiylivallan alle.

Kauhistuttaa ajatella, että mahdollisesti jo omat lapsenlapset tullaan pakottamaan hunnutetuiksi, miesten mielivallan alle kotiin vangeiksi, ja miehet poltetaan elävältä vääräuskoisuuden takia. Näin tapahtuu nykypäivänä muslimimaailmassa. Kyllä ne tavat sielä tännekin tulevat, kunhan saavat riittävän suuren jalansijan täällä.

[QUOTE="Liila";24682267]Huolestuttaa tosiaan. Kumma että nämä sinisilmäiset hyysääjä-ääliöt eivät tajua, mitä lapsillamme on edessä. Lapsemme tulevat kiroamaan typerät vanhempansa, jotka ovat ajaneet heidät ahdinkoon muslimiylivallan alle.

Kauhistuttaa ajatella, että mahdollisesti jo omat lapsenlapset tullaan pakottamaan hunnutetuiksi, miesten mielivallan alle kotiin vangeiksi, ja miehet poltetaan elävältä vääräuskoisuuden takia. Näin tapahtuu nykypäivänä muslimimaailmassa. Kyllä ne tavat sielä tännekin tulevat, kunhan saavat riittävän suuren jalansijan täällä.[/QUOTE]

No jos sä olet niin huolissasi, niin opetapa lapsillesi, että eivät valitse muslimia puolisokseen..

[QUOTE="Liila";24682267]Huolestuttaa tosiaan. Kumma että nämä sinisilmäiset hyysääjä-ääliöt eivät tajua, mitä lapsillamme on edessä. Lapsemme tulevat kiroamaan typerät vanhempansa, jotka ovat ajaneet heidät ahdinkoon muslimiylivallan alle.

Kauhistuttaa ajatella, että mahdollisesti jo omat lapsenlapset tullaan pakottamaan hunnutetuiksi, miesten mielivallan alle kotiin vangeiksi, ja miehet poltetaan elävältä vääräuskoisuuden takia. Näin tapahtuu nykypäivänä muslimimaailmassa. Kyllä ne tavat sielä tännekin tulevat, kunhan saavat riittävän suuren jalansijan täällä.[/QUOTE]

Eli mielestäsi suomalaiset ovat noin heikkoja?! No en kyllä ihmettele, miten moni suomalainen nainen antaa suomalaisen miehensä mäiskiä päin seiniä vuosikausia, vaikka vaihtoehtojakin on...mutta minä kyllä kasvatan lapseni vahvemmiksi, mitä sinä toivot jälkeläisistäsi ja toivon, että he jatkavat tätä sitten joskus omien lastensa kanssa! En todellakaan toivo, että lapsistani tulee tuollaisia mörköjä pelkääviä nössöjä saati nyrkit pystyssä heiluvia idiootteja!

Yhteistyössä