ei mene jos toimittaa itse verokortin kelalleAlkuperäinen kirjoittaja Henkpin:Kelan rahoista menee aina vähintään 20% veroa! Näin ovat jokakerta mulle väittäneet kun olen verokortti alhaisemmalla prosentilla niille tarjonnu.
Eipäs mene, jos on lasketuttanut muutosverokortin Kelan etuutta varten. Silloin menee juuri sen verokortin prosentin verran.Alkuperäinen kirjoittaja Henkpin:Kelan rahoista menee aina vähintään 20% veroa! Näin ovat jokakerta mulle väittäneet kun olen verokortti alhaisemmalla prosentilla niille tarjonnu.
Verotoimistosta sanottiin et toimitettu kortti et 16% pidätys kaikista tuloista tänä vuonna (vanhempainraha,kh-tuki ja palkka) ja silti oli mennyt toi 32,5%....ihmetyttää siis.No nyt ootellaan et Kela aukeaa ysiltä ja soittamaan sit sinne mis tökkiiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,tullut on ja oli veroa mennyt 32,5% eli sivutulojen verran vaikka hakenut muutosverokortin ja pitäis mennä 16%!!!!!!Täs ny oottelen et voi alkaa soittamaan verotoimistoon et minkä kortin ne sinne toimittaneet
Onko muutosverokortti voimassa huhtikuussa vai vasta 1.5. lähtien? Entäs milloin lasketit sen eli ehtikö tähän maksuun vielä uusi vero% mukaan? No, sehän selviää kun soitat Kelalle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Verotoimistosta sanottiin et toimitettu kortti et 16% pidätys kaikista tuloista tänä vuonna (vanhempainraha,kh-tuki ja palkka) ja silti oli mennyt toi 32,5%....ihmetyttää siis.No nyt ootellaan et Kela aukeaa ysiltä ja soittamaan sit sinne mis tökkiiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,tullut on ja oli veroa mennyt 32,5% eli sivutulojen verran vaikka hakenut muutosverokortin ja pitäis mennä 16%!!!!!!Täs ny oottelen et voi alkaa soittamaan verotoimistoon et minkä kortin ne sinne toimittaneet
Kyllä mullekin rahat tullut normaalisti VAIKKA tili SAMMOSSA.....Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:onko ap:lla pankki sampopankissa? meinaan jos viive johtuis siitä :hug:
12.3 asti ollut voimassa kun viimeisistä vanhempainloma rahoistakin mennyt toi 16%,siks ihmetyttääkin.....no kohtahan tuo selviää mist johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko muutosverokortti voimassa huhtikuussa vai vasta 1.5. lähtien? Entäs milloin lasketit sen eli ehtikö tähän maksuun vielä uusi vero% mukaan? No, sehän selviää kun soitat Kelalle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Verotoimistosta sanottiin et toimitettu kortti et 16% pidätys kaikista tuloista tänä vuonna (vanhempainraha,kh-tuki ja palkka) ja silti oli mennyt toi 32,5%....ihmetyttää siis.No nyt ootellaan et Kela aukeaa ysiltä ja soittamaan sit sinne mis tökkiiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,tullut on ja oli veroa mennyt 32,5% eli sivutulojen verran vaikka hakenut muutosverokortin ja pitäis mennä 16%!!!!!!Täs ny oottelen et voi alkaa soittamaan verotoimistoon et minkä kortin ne sinne toimittaneet
Tuuhan kertoo sitten miten kävi; kiinnostaa ku joku järkevä selityshän sille on oltava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:12.3 asti ollut voimassa kun viimeisistä vanhempainloma rahoistakin mennyt toi 16%,siks ihmetyttääkin.....no kohtahan tuo selviää mist johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko muutosverokortti voimassa huhtikuussa vai vasta 1.5. lähtien? Entäs milloin lasketit sen eli ehtikö tähän maksuun vielä uusi vero% mukaan? No, sehän selviää kun soitat Kelalle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Verotoimistosta sanottiin et toimitettu kortti et 16% pidätys kaikista tuloista tänä vuonna (vanhempainraha,kh-tuki ja palkka) ja silti oli mennyt toi 32,5%....ihmetyttää siis.No nyt ootellaan et Kela aukeaa ysiltä ja soittamaan sit sinne mis tökkiiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,tullut on ja oli veroa mennyt 32,5% eli sivutulojen verran vaikka hakenut muutosverokortin ja pitäis mennä 16%!!!!!!Täs ny oottelen et voi alkaa soittamaan verotoimistoon et minkä kortin ne sinne toimittaneet