Victorian häät ainakin 10 kertaa ihanammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono maku jäi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23681176]Kuninkaallisten häät ei hirveesti liikuta, mutta Dianan kohtalo liikutti. Olispa hän nähnyt poikansa häät.[/QUOTE]

mulla oli myòs koko ajan tuo mielessà ja camuillakin heràtti ristiriitaisia ajatuksia.

Minusta Kate näytti onnelliselta, miettikääpä itse miltä teistä tuntuu kun miljoonat ihmiset seuraavat sinua koko ajan, ehkä se hiukan jännittää.

Ja mitä hattuihin tulee, niin päiväjuhlissa naisilla pitää olla hattu ja se hattu on ns. koru, koska koruja ei pidetä päiväjuhlissa juuri laisinkaan, se kuuluu ihan etikettiin ja englanti on hyvin muodollinen maa ja se voi meistä vaikuttaa hyvin jäykältä.

Mun mielestä myös pari näytti rakastuneelta ja onnelliselta. Kate oli todella kaunis ja Williamin puku hieno.

Hatut olivat myös tosi mielenkiintoisia. Kiva, kun on erilaista kuin Suomessa!

[QUOTE="joku";23679423]onko turhamaista paskaa jos kaksi nuorta saa toisensa? tottakai kuninkaallisten avioitumiset ovat julkisia tapahtumia..onko sinulla tunne-elämän ongelmia/olet hyvin nuori kun lauot tuollaisia mielipiteitä.
Jos joskus sinut joku huolii ja menet naimisiin onko se turhamaista paskaa?[/QUOTE]

Hahahhaahha suklaanmussuttajamamma otti nokkiinsa :D

[QUOTE="joku vaan";23681290]Mun mielestä myös pari näytti rakastuneelta ja onnelliselta. Kate oli todella kaunis ja Williamin puku hieno.

Hatut olivat myös tosi mielenkiintoisia. Kiva, kun on erilaista kuin Suomessa![/QUOTE]

mà kanssa tykkàsin juuri noista hatuista. puvut olivat sen verran neutraaleja ja hillittyjà ettà hattuloisto teki kaikesta vàrikàstà. englantilaisia haukutaan kylmiksi ja viralliseksi, mutta ainakin hatuillaan osaavat ràvàyttàà positiivisesti. voi kun meillàkin pààsisi johonkin hattujuhliin :)

Yhteistyössä